Planszowa Gra Roku to najstarszy tego typu konkurs w Polsce. Na pomysł nagradzania najlepszych gier wydanych po polsku wpadły swego czasu osoby związane z najstarszym polskim serwisem internetowym poświęconym planszówkom – Gamesfanatic.pl. Od czterech lat jego organizacją zajmuje się grono społeczników, którzy chcą nie tylko podtrzymać tę piękną tradycję, ale przede wszystkim nadal doceniać wartoś...
Nasze rozmowy
Lubimy obserwować, jak mądrze na rynku zabawek poczynają sobie polscy wydawcy. Jednym z nich jest wydawnictwo REA-SJ, które niszę w kategorii książek dla dzieci dostrzegło wiele lat temu, a następnie wykorzystało cały jej potencjał. O publikacjach dla najmłodszych mających swoje stałe miejsce na półce w sklepie z zabawkami rozmawiamy z prezesem ROMANEM BRYLEM. Wydawnictwo REA-SJ istnieje od roku 1...
W przededniu zaplanowanej na 30 listopada imprezy zapytaliśmy o to MAŁGORZATĘ ZAMBROWSKĄ zeStowarzyszenia Rozwiń Się. Edukacja, Kultura, Sport, które jest jej pomysłodawcą, i PAWŁA KURNATOWSKIEGO z Instytutu Gier i Zabaw, który od tego roku przejął zarządzanie organizacją festiwalu. Na początek wróćmy do korzeni: co było motorem napędowym Planszówek na PGE Narodowym? Małgorzata Zambrowska: – ...
3xk zna się na grach!
O motorach, bezpieczeństwie, podróżach i pracy (a także o pracy podczas podróży) rozmawiamy z JANUSZEM MUSIOŁEM, właścicielem firmy Marko.
Rozmawiamy z Jarosławem Basałygą, wydawcą gier planszowych w Naszej Księgarni.
Firma Wojtex, franczyzodawca popularnych marek gastronomicznych, m.in. sieci Biesiadowo i Western Chicken, zdecydowała się włączyć do swojej oferty salony Toy Planet.
Co się dzieje, kiedy na zawodowym zakręcie spotka się trzech mężczyzn z przeszłością planszówkową?
Czekają na nie z niecierpliwością zarówno wystawcy, jak i odwiedzający z całego świata. Służą nie tylko spotkaniu się i wymianie informacji, ale też są miejscem poważnych transakcji.
Wrocławski Rekman był tzw. dobrą partią – liderem hurtowej dystrybucji zabawek w Polsce. Po ponad dwudziestu latach działalności i osiągnięciu znaczącej pozycji na rynku zabawek przyszedł czas na wejście na jeszcze wyższy poziom organizacyjno-biznesowy.
Kiedy 30 lat temu rodzice Pana Mariana Suchanka przekazali synowi i jego żonie Halinie kilka maszyn do produkcji zabawek, trudno było przypuszczać, że rodzinny interes nabierze ogromnego rozpędu.
Dzieciaki nie kupią kota w worku…