Nasze rozmowy

ROZETTE: platforma B2B

ROZETTE: platforma B2B

30 czerwca br. w teatrze Sabat w Warszawie odbyła się uroczysta gala otwarcia platformy B2B Rozettepołączona z przedstawieniem programu lojalnościowego – „Zwiedzaj z Rozette – Wycieczka do Amsterdamu”. Jak funkcjonuje nowe narzędzie po dwóch miesiącach od debiutu? Ilu klientów już z niego skorzystało? Z jakich powodów warto pójść w ich ślady? Zapytaliśmy o to właścicielkę firmy KINGĘ STEFAŃSKĄ-BOS...

Przepis na marketingowy sukces? Wyróżnianie się i rozwój partnerstw!

Przepis na marketingowy sukces? Wyróżnianie się i rozwój partnerstw!

O skutecznych sposobach na promowanie produktów dziecięcych rozmawiamy z MAŁGORZATĄ KRYSZTOPĄ, kierownik działu reklamy Media Service Zawada. Jakie czasopisma dedykowane dzieciom mają Państwo w portfolio? Małgorzata Krysztopa: – Katalog Media Service Zawada obejmuje ponad 10 tytułów prasowych, wśród których prym wiodą „Świnka Peppa”, „L.O.L. Surprise!”, „MiniMini+”, „Scooby-Doo!”, „Cartoon Network...

BRANDED TOYS łączy siły z hurtownią Anek

BRANDED TOYS łączy siły z hurtownią Anek

Branded Toys od 2006 r. sukcesywnie umacnia swoją pozycję jako importer i dystrybutor markowych zabawek. Dziś firma jest liderem wśród przedsiębiorstw skupujących stoki magazynowe czołowych światowych producentów zabawek. Poza tym z sukcesem wprowadza na rynek produkty własnej marki. Nowy rok to dla Branded Toys kolejne kroki milowe w rozwoju i wielkie zmiany, o których opowiada prezes firmy MICHA...

Trzymamy rękę na pulsie!

Trzymamy rękę na pulsie!

Działająca głównie w branży papierniczo-szkolnej firma GDD ma na ten rok trzy główne cele: zdobycie nowych partnerów w dystrybucji, wypracowanie nowatorskich rozwiązań w zakresie nowości produktowych oraz dalszy dynamiczny rozwój marki własnej Happy Color. Pomysły na ich realizację oraz plany w zakresie umocnienia pozycji na szeroko pojętym rynku zabawek zdradził nam prezes zarządu PAWEŁ SĘK. Jak ...

ST.MAJEWSKI: Nowy rok, nowe otwarcie…

ST.MAJEWSKI: Nowy rok, nowe otwarcie…

Doczekaliśmy czasów, w których sklepy z zabawkami coraz chętniej stawiają na dywersyfikację źródeł przychodów, poszukując solidnych partnerów z pokrewnych branż, w tym papierniczo-szkolnej. Jednym nichjest z pewnością firma St.Majewski, która nie tylko może się poszczycić piękną historią, ale też imponującym rozwojem w ciągu ostatnich lat. Z prezesem zarządu MICHAŁEM SKOLIMOWSKIM rozmawiamy o prze...

PLANSZOWA GRA ROKU: Czujemy się spełnieni!

PLANSZOWA GRA ROKU: Czujemy się spełnieni!

Planszowa Gra Roku to najstarszy tego typu konkurs w Polsce. Na pomysł nagradzania najlepszych gier wydanych po polsku wpadły swego czasu osoby związane z najstarszym polskim serwisem internetowym poświęconym planszówkom – Gamesfanatic.pl. Od czterech lat jego organizacją zajmuje się grono społeczników, którzy chcą nie tylko podtrzymać tę piękną tradycję, ale przede wszystkim nadal doceniać wartoś...

REA: Jeszcze książka czy już zabawka?

REA: Jeszcze książka czy już zabawka?

Lubimy obserwować, jak mądrze na rynku zabawek poczynają sobie polscy wydawcy. Jednym z nich jest wydawnictwo REA-SJ, które niszę w kategorii książek dla dzieci dostrzegło wiele lat temu, a następnie wykorzystało cały jej potencjał. O publikacjach dla najmłodszych mających swoje stałe miejsce na półce w sklepie z zabawkami rozmawiamy z prezesem ROMANEM BRYLEM. Wydawnictwo REA-SJ istnieje od roku 1...

WYWIAD: Licencja – skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży

WYWIAD: Licencja – skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży

Z jakich powodów producenci decydują się sięgnąć po popularną licencję, dlaczego w obecnych czasach jest to szczególnie dobry pomysł i na jaką pomoc mogą liczyć? Na te pytania i nie tylko zgodziła się udzielić nam odpowiedzi ANNA PRZYBYLSKA, country manager Elc Brands w Polsce, wiodącej agencji licencyjnej w Europie Środkowo-Wschodniej i Rosji. Czym właściwie jest licencja? Anna Przybylska: –...

Quo vadis, Planszówki na PGE Narodowym?

Quo vadis, Planszówki na PGE Narodowym?

W przededniu zaplanowanej na 30 listopada imprezy zapytaliśmy o to MAŁGORZATĘ ZAMBROWSKĄ zeStowarzyszenia Rozwiń Się. Edukacja, Kultura, Sport, które jest jej pomysłodawcą, i PAWŁA KURNATOWSKIEGO z Instytutu Gier i Zabaw, który od tego roku przejął zarządzanie organizacją festiwalu. Na początek wróćmy do korzeni: co było motorem napędowym Planszówek na PGE Narodowym? Małgorzata Zambrowska: – ...

Zaloguj się

Zgubione hasło

Zarejestruj się