Biznes i technologie

Polski rynek zabawek okiem RMD Research

RMD Research prowadzi badania rynku zabawek w Polsce od 2016 roku. Firma zebrała dotychczas informacje o ponad 60 tys. polskich zabawek dla około 700 sklepów w ...

Plansza, która bawi i edukuje

  Okres przedszkolny to czas intensywnego rozwoju dziecka na wielu płaszczyznach: od poznawania nowych słów, poprzez umiejętność kojarzenia i zapamiętywani...

O czym warto wiedzieć przed kontrolą…

Prowadzenie działalności gospodarczej ma wiele zalet, ale wiąże się też z określonymi obowiązkami. Niezależnie od specyfiki firmy, zawsze należy brać pod uwagę ...

Kliencie, kupuj więcej!

Oto marzenie każdego właściciela sklepu… Klient, który wchodzi i kupuje, a nie tylko ogląda i porównuje. A jeszcze lepiej, kiedy nie ma oporów przed wrzuc...

Uniknąć rozczarowania…

Poziom obsługi w sklepie nie tylko wpływa na poziom satysfakcji lub rozczarowania konsumentów, ale też ma przełożenie na jego realne dochody. Tam, gdzie persone...

Sprzedaż zabawek przez Internet

W 2006 r. na polskim rynku było 2800 sklepów internetowych. Rok 2010 przyniósł potrojenie tej liczby, podczas gdy obecnie waha się ona pomiędzy 15 000 a 20 000....

Targi – skuteczna forma promocji

Tekst: Targi Gift Show Poland Rynek zabawek w Polsce rozwija się w zawrotnym tempie i według firmy badawczej NPD Group należymy do krajów o największej dynamice...