slider wiadomosci

Rusza kolejna edycja konkursu PLANSZOWA GRA ROKU

Rusza kolejna edycja konkursu PLANSZOWA GRA ROKU

    Wydawcy i dystrybutorzy mogą zgłaszać do konkursu gry wydane od 1 maja 2021 r. do 30 kwietnia 2022 r. (maksymalnie osiem tytułów). Termin upływa 18 maja br. PARTNER STRATEGICZNY KONKURSU: RYNEK ZABAWEK   Każdą grę można zgłosić w dowolnej liczbie kategorii (tu nastąpiły zmiany w stosunku do poprzedniej edycji; doszła gra zaawansowana, stanowiąca pomost pomiędzy grą rodzinną a eksperc...

Targi TRENDS 4 KIDS w TAURON Arenie Kraków

Targi TRENDS 4 KIDS w TAURON Arenie Kraków

22 maja br. w Tauron Arenie Kraków odbędą się kolejne targi TRENDS 4 KIDS. PATRON MEDIALNY: RYNEK ZABAWEK.  Wydarzenie dedykowane jest przyszłym rodzicom, rodzicom z dziećmi w wieku od 0-9 lat oraz wszystkim, którzy cenią produkty hand made, nowoczesny design, wysoką jakość, oryginalne oraz pomysłowe propozycje od polskich twórców. Będzie jak zawsze kolorowo i z mnóstwem dobrej energii! STREFA ZAK...

Konsumeci wciąż wolą sklepy stacjonarne, e-commerce w tym roku ich nie przebije

Konsumeci wciąż wolą sklepy stacjonarne, e-commerce w tym roku ich nie przebije

E-commerce zyskał na rzecz zakupów w sklepach stacjonarnych, ale wciąż ich nie pokonał i… na pewno nie dokona tego w 2022 Stacjonarne sklepy ciągle mocne Jak wynika z raportu The State of Retail and E-Commerce, zrealizowanego przez firmę badawczą Morning Consult na grupie 8208 dorosłych w Stanach Zjednoczonych, Australii, Chinach, Francji, Niemczech, Meksyku i Wielkiej Brytanii, średnio blisko 46 ...

Oznaczać, czy nie oznaczać – co wolno w mediach społecznościowych?

Oznaczać, czy nie oznaczać – co wolno w mediach społecznościowych?

Masz prawo wiedzieć, czy post lub relacja w mediach społecznościowych to reklama, czy bezinteresowna opinia influencera. Jesteśmy na końcowym etapie tworzenia wytycznych dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych. Prowadzimy dialog z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi. Zanim opublikujemy rekomendacje – chcemy poznać twoją opinię o oznaczaniu treści komercyjnych zami...

TUBAN: „Wygraj bańkowy megazestaw!”

TUBAN: „Wygraj bańkowy megazestaw!”

Regulamin konkursu „Wygraj bańkowy megazestaw!”  Postanowienia ogólne Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady, na jakich odbywa się konkurs organizowany na portalu Facebook.com (zwany dalej „Konkursem”). 2. Organizatorem konkursu jest firma Kurka Wodna z siedzibą w Warszawie, ul. Stanisława Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, wydawca magazynu „Rynek Zabawek”, zwany dalej „Organizatorem”. 3. Konkur...

LUCKY DUCK GAMES: Ruszyła przedsprzedaż gry MikroMakro: Miejski Poker!

LUCKY DUCK GAMES: Ruszyła przedsprzedaż gry MikroMakro: Miejski Poker!

W sklepie Lucky Duck Games ruszyła przedsprzedaż gry „MikroMakro: Miejski poker”, kontynuacji serii gier detektywistycznych MikroMakro. W Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Pierwsza część serii stała się międzynarodowym bestsellerem – sprzedano ponad 500 000 kopii w 31 język...

CARTAVENTURA: WINLANDIA. Interaktywna gra karciana

CARTAVENTURA: WINLANDIA. Interaktywna gra karciana

Więcej na temat gier: LHASA https://sklep.muduko.com/pl/p/CARTAVENTURA-LHASA.-Interaktywna-gra-karciana/292 WINLANDIA https://sklep.muduko.com/pl/p/CARTAVENTURA-WINLANDIA.-Interaktywna-gra-karciana/293    Film reklamowy: LHASA https://www.youtube.com/watch?v=Pu7oeZJp_VM WINLANDIA https://www.youtube.com/watch?v=Ji4Ks-i2pmw     Gry w dystrybucji od 17 maja.  

Polski Związek Piłki Nożnej prezentuje nową identyfikację wizualną programu licencyjnego

Polski Związek Piłki Nożnej prezentuje nową identyfikację wizualną programu licencyjnego

Przy udziale przedstawicieli partnerów biznesowych, sieci handlowych i dystrybutorów oraz mediów branżowych Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową identyfikację swojego programu licencyjnego. Odświeżony styleguide, zawierający siedem linii graficznych dopasowanych do różnych grup odbiorców, to odpowiedź na potrzeby wymagającego rynku oraz trendy marketingu sportowego. Identyfikacja wizualn...

Zaloguj się

Zgubione hasło

Zarejestruj się