Kubik

Załącznik pocztowy-2

Zdjęcie: Epideixis

Kubik jest trzecią z serii gier, do której należą już „LABIrynt” i „Mistrz GETRIKO”. 
Zadaniem każdej z nich jest rozwijanie w formie zabawy ważnych i potrzebnych w życiu 
umiejętności i kompetencji takich, jak: orientacja na płaszczyźnie, myślenie logiczne i strategiczne, koncentracja, wyobraźnia. 
A. Einstein powiedział kiedyś: „Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy, ponieważ wiedza jest ograniczona…”. 
Możemy więc wciąż ją ćwiczyć i poszerzać. 

Najważniejszym elementem gry jest zestaw 5 kolorowych sześciennych klocków, 
które należy zestawiać ze sobą w różnych kombinacjach przestrzennych według przyjętych zasad. 
Możliwe układy klocków przedstawione są na dołączonych do gry kartach. 
Aby otrzymać te układy, trzeba klockami manipulować, obracać je i przestawiać. 
Działaniom tym towarzyszy proces polegający na obracaniu w umyśle wyobrażonych przedmiotów 
(tu: klocki) aż staną się wyraziste. 
To właśnie pomaga nam kształtować i ćwiczyć wyobraźnię przestrzenną, intuicję geometryczną oraz myślenie kombinatoryczne. 
Kubik przeznaczony jest dla dzieci od 5. roku życia, młodzieży i dorosłych otwartych na rywalizację 
i jak każda gra dostarcza sporo emocji i dobrej zabawy.W rozgrywce może brać udział 2-4 osoby. Autorem pomysłu gry (jak i dwóch wcześniejszych) jest dr Jan Amos Jelinek.

Wydawca: EPIDEIXIS