ROZETTE: platforma B2B

30 czerwca br. w teatrze Sabat w Warszawie odbyła się uroczysta gala otwarcia platformy B2B Rozettepołączona z przedstawieniem programu lojalnościowego – „Zwiedzaj z Rozette – Wycieczka do Amsterdamu”. Jak funkcjonuje nowe narzędzie po dwóch miesiącach od debiutu? Ilu klientów już z niego skorzystało? Z jakich powodów warto pójść w ich ślady? Zapytaliśmy o to właścicielkę firmy KINGĘ STEFAŃSKĄ-BOSZHARD.

KINGA STEFAŃSKA-BOSZHARD

Jakie największe ułatwienia dla klientów niesie ze sobą platforma B2B firmy Rozette?

Kinga Stefańska-Boszhard: – Bezapelacyjnie nasza platforma dostępna pod adresem www.b2b.rozette.pl posiada wiele zalet. Jedną z nich jest ogromna elastyczność, jeśli chodzi o korzystanie z niej. Klienci w dowolnej chwili mogą się zalogować, na spokojnie zapoznać z całym naszym asortymentem i złożyć zamówienie. To sprawia, że są też na bieżąco z nowościami. Z kolei my otrzymaliśmy w ten sposób okazję do zaprezentowania w jednym miejscu wszystkich naszych produktów, co podczas targów i kontraktacji było po prostu niemożliwe ze względu na ograniczoną powierzchnię wystawienniczą.

Ile osób dziennie korzysta z platformy?

– W naszej bazie mamy ponad 5 tys. klientów. Myślę, że ponad 10% z nich już się zarejestrowało na naszej platformie i regularnie na nią zagląda, robiąc zakupy.

Z jakich powodów warto skorzystać z tego rozwiązania?

– W naszej firmie nie ma mobilnych handlowców, stąd platforma od czasu swego powstania cieszy się ogromnym powodzeniem. Po pierwsze, regularnie pojawiają się na niej specjalne promocje, z których warto skorzystać. Do tego dochodzi atrakcyjny program motywacyjny „Zwiedzaj z Rozette –Wycieczka do Amsterdamu”, który jest skierowany dla wszystkich klientów kupujących nasz towar za pośrednictwem dystrybutorów lub bezpośrednio. Co prawda, powstał on jeszcze przed otwarciem platformy, ale z powodzeniem jest kontynuowany. Klienci za każde zakupy otrzymują punkty, które są widoczne na ich indywidualnych kontach. Po uzbieraniu 25 000 punktów mają zagwarantowane jedno miejsce na wycieczkę do Amsterdamu!

 

W jaki sposób dołączyć do programu motywacyjnego „Zwiedzaj z Rozette – Wycieczka do Amsterdamu”?

  • Zarejestruj się na platformie www.b2b.rozette.pl i zrób zakupy* (czas trwania programu: 1 września 2019 r. – 31 maja 2022 r.; zakupy dokonane przez klientów od 1 września 2019 r. zostaną przeliczone na punkty zgodnie z zasadą: każda wydana złotówka = 1 punkt).
  • Aby zdobyć jedno miejsce na wycieczkę, uzbieraj 25 000 punktów za zakupy.

*Od 30 czerwca br. naliczane są punkty za cały asortyment dostępny na platformie B2B Rozette.

Uwaga! Promocja dla Czytelników „Rynku Zabawek”!

Do 31 października br. obecni i przyszli klienci Rozette mogą skorzystać ze specjalnego kodu rabatowego „RYNEKZABAWEK” upoważniającego do zniżki 3% na cały asortyment* dostępny na platformie www.b2b.rozette.pl. Warunkiem jest zalogowanie się i zrobienie zakupów.

*Akcja nie łączy się z innymi promocjami.