Koty, które mają supermoce!

Bohaterowie edukacyjnego serialu komediowego „44 koty” podbijają serca dzieci na całym świecie. Najnowsza animacja emitowana jest w kanale TVP ABC. W ślad za tym poszła ogromna popularność figurek licencyjnych Smoby, których dystrybutorem na polskim rynku jest Simba Toys Polska.

Serial „44 koty” opowiada o codziennych przygodach Lampo, Milady, Pilou i Klopsika, znanych również jako zespół The Buffycats. Początkowo bezdomne kociaki były same w wielkim mieście, jednak na szczęście szybko znalazły schronienie u babci Piny. Kiedy już na dobre rozgościły się w jej garażu, urządziły tam Clubhouse – miejsce spotkań kotów z sąsiedztwa, w którym mogą się pobawić, odpocząć, ale przede wszystkim służyć sobie nawzajem wsparciem i pomocą.

Edukacyjny wymiar animacji

Serial kładzie nacisk na współpracę w grupie oraz jej integrację. Wskazuje korzyści wynikające z tego, że koty różnią się między sobą zarówno pod względem wyglądu zewnętrznego, jak i cech charakteru. W każdym odcinku w Clubhouse pojawiają się nowe postaci, którym członkowie The Buffycats pomagają rozwiązać ich problemy.Niewątpliwym walorem i wyróżnikiem animacji jest to, że historie przeplatane są teledyskami zespołu. 

Bohaterowie w roli głównej

W ofercie Simba Toys Polska dostępne są ruchome 7-centymetrowe figurki marki Smoby przedstawiające głównych bohaterów bajki. Każdy z nich jest wyposażony w instrument muzyczny, na którym gra w Buffycats. Na kolekcję składają się:

• Lampo – entuzjasta życia, dobroduszny, nieustraszony, ciekawy wszystkiego i niezwykle pewny siebie. Jego energia i urok sprawiły, że stał się naturalnym przywódcą stada, co, niestety, czasami kończy się wpędzeniem przyjaciół w tarapaty. Lampo w zespole śpiewa i gra na gitarze.

Jego supermoc to unikatowe wąsy, które rozciągają się, zwijają i trzepoczą, podpowiadając Lampo, że jest na właściwej drodze, lub sygnalizując, że znalazł rozwiązanie problemu.

• Milady – elegancka, rozsądna, ale nieco skryta. Bardzo wysportowana – jest mistrzynią kat-fu, jednak swe umiejętności wykorzystuje tylko wtedy, gdy jest to absolutnie konieczne. Milady w zespole śpiewa i gra na gitarze basowej.

Jej supermoc to futro, które zmienia kolor na różowy zawsze wtedy, gdy ktoś kłamie.

• Pilou – robi najbardziej niemądre, zwariowane i najśmieszniejsze rzeczy, bawiąc się i znajdując humor tam, gdzie inni go nie widzą. Mimo to jest niezwykle mądra, spostrzegawcza i szybka. Ma wyjątkowe podejście do każdej sytuacji i wydaje bardzo szczere opinie, nawet jeśli ludzie nie chcą ich słyszeć. Pilou, choć krucha i maleńka, w zespole gra na perkusji.

Jej supermoc to umiejętność mrugania oczami, czym potrafi zahipnotyzować złych ludzi, czyniąc ich w ten sposób miłymi.

Klopsik – leniwiec, który uwielbia jeść i robi to bardzo często. Je, bo się boi, bo jest niespokojny, bo coś go zdenerwowało, bo jest ciemno, a innym razem – bo jest jasno… Każdy powód jest dobry, by sięgnąć po smaczny kąsek. Ma „dziką” wyobraźnię, jednak, o dziwo, jego zwariowane teorie często okazują się prawdziwe. Klopsik w zespole gra na klawiszach, na których lubi położyć przekąskę. 

Jego supermocą jest odczuwanie potrzeby zjedzenia „spaghetti z klopsikami” za każdym razem, gdy zbliża się niebezpieczeństwo.

Figurki Lampo, Milady i Pilou dostępne są też w zestawach do zabawy. Oprócz tego w nowej ofercie Simba Toys Polska znalazły się:

• Lampo na motocyklu, 

• Milady w kabriolecie, 

• Klopsik z łódką, 

• piłki świecące o różnej średnicy, 

• piłka do skakania z uchwytami, 

• samorozkładający się namiot, 

• deska do pływania, 

• spacerówka,

• wózek głęboki,

• kuchnie do zabawy.

Już wkrótce (II półrocze br.) dołączą do nich kolejne zabawki marki Smoby na licencji serialu, takie jak figurki pozostałych bohaterów bajki oraz ich nieodzowne instrumenty, np. mikrofony (mały i na statywie) i gitara.

Wsparcie sprzedaży 

W lutym ruszyła szeroko zakrojona kampania TV i online figurek Lampo, Milady, Pilou oraz Klopsika. Jej uzupełnieniem będą reklamy w prasie dziecięcej, a także dedykowana animacji strona internetowa https://www.44cats.tv/pl z zabawami, grami i piosenkami z bajki. W najbliższym czasie dystrybutor zaplanował również akcje promocyjne i kampanie TV. Wsparcie sprzedaży w sklepie stanowić zaś będą dekoracje, takie jak bannery, wobblery, naklejki podłogowe oraz na witryny.

Zdjęcia: Simba Toys Polska