Gang Słodziaków z magicznej polany

1

Cztery duże i sześć małych pluszaków liczy Gang Słodziaków, który 26 sierpnia wkracza do Biedronki. 

Nowa akcja „Gang Słodziaków” rozpoczyna się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów. Każdego ze Słodziaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 40 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu za jedyne 19,99 zł/szt. lub do otrzymania za darmo Słodziaka Juniora. 15 zebranych naklejek pozwoli odebrać za darmo książkę „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany Gangu Słodziaków”.

Tegoroczny Gang to duże Słodziaki: borsuk Bartek, nietoperz Nikodem, dzięcioł Dominik, sarenka Hania oraz ich mali przyjaciele: lisek Lucuś, pszczółka Pola, nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek, sówka Zosia i zajączek Zuzia. Stali się oni również bohaterami nowej książki opowiadającej o przygodach na leśnej polanie. Wszystkie maskotki oraz książkę będzie można zdobyć za darmo dzięki regularnym zakupom w sieci Biedronka. Absolutną nowością w tegorocznej akcji są nie tylko Słodziaki Juniorzy. Dzięki QR kodom, zamieszczonym w książce, opowiadającej o przygodach Gangu i słodziakowej aplikacji mobilnej, podczas czytania będzie można wsłuchać się w dźwięki lasu wplecione w nastrojowe melodie i jeszcze w większym stopniu przenieść się w wyobraźni na magiczną polanę.

– W ramach tegorocznej akcji nasze sklepy odwiedzi dziesięciu nowych bohaterów Gangu Słodziaków. Chcemy po raz kolejny pokazać, że da się połączyć zabawę i zbieranie maskotek z ważnym przekazem, jakim jest zachęta do czytania. Trzy książki opowiadające o przygodach pierwszego Gangu trafiły do ponad 2 milionów polskich domów. Jesteśmy pewni, że i tym razem nasi bohaterowie skłonią niejedną rodzinę do wspólnego głośnego czytania, odkrywania magicznego świata Słodziaków i zabaw pobudzających wyobraźnię – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.