Targi w hurtowni Euro-Trade od wielu lat cieszą się bardzo dużym zainteresowanie. Aby umożliwić klientom złożenie zamówień sezonowych i skorzystanie z promocji firma postanowiła przenieść targi do „internetu” i zorganizować TARGI WIRTUALNE. Targi trwają od dzisiaj (1 kwietnia) do 30 kwietnia. WIRTUALNE TARGI EURO-TRADE http://targi.euro-trade.pl
Slidery
Zainicjowany w 2003 r. przez Muzeum Zabawek i Zabawy konkurs „Zabawka Przyjazna Dziecku” cieszy się coraz większym zainteresowaniem. W tym roku przypada jego XI edycja. Patronem medialnym konkursu jest magazyn RYNEK ZABAWEK. Zabawka ma ogromny wpływ na stymulację rozwoju dziecka, zachęca do kreatywności, samodzielnego myślenia, uczy życia w społeczeństwie, ale przede wszystkim powinna być bezpiecz...
Duchy są niespokojne – poukrywały się pośród kart i potrzebują pomocy. W tej kooperacyjnej grze gracze mają tylko kilkanaście ruchów, aby połączyć wszystkie Yokai w grupy. Jedyną formą komunikacji między graczami są karty podpowiedzi, których użycie przybliża do końca partii. Wiek: 8+. Gra dostępna na rynku od 25 marca br. Patronem medialnym gry jest magazyn RYNEK ZABAWEK.
Wypowiedź Prezesa Zarządu PTAK Warsaw Expo, Pana Tomasza Szypuły na temat gotowości wsparcia działań rządowych w walce z koronawirusem: „ Jesteśmy gotowi, w przypadku nasilającej się pandemii koronawirusa, przekazać do dyspozycji władz w sposób całkowicie niekomercyjny obiekt PTAK Warsaw Expo znajdujący się w Nadarzynie na utworzenie szpitala polowego, tak jak zrobiono to we Włoszech, Hiszpanii cz...
Szanowni Państwo, Tegoroczna majowa edycja Warszawskich Targów Książki zostaje odwołana. Kolejne Targi odbędą się w maju 2021 r. Organizatorzy, w zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej oraz sytuacji ekonomicznej branży wydawniczej, rozważą w ciągu najbliższych kilku tygodni zorganizowanie jesiennych, krajowych targów w Warszawie. Będziemy Państwa o tym informować. Życzymy wszystkim...
Planszowa Gra Roku 2020 Przyznawana od 2004 roku, najstarsza i najbardziej prestiżowa nagroda w polskiej branży gier planszowych i karcianych, której celem jest wyróżnienie i nagrodzenie najciekawszych tytułów, inicjatyw związanych z nowoczesnymi wydanymi po polsku grami planszowymi oraz promocja idei gier planszowych jako ciekawego sposobu spędzania wolnego czasu, rozwijającego nie tylko intelekt...
Dla czterech wystawców 71. edycja Spielwarenmesse była szczególnie pomyślna. Podczas pokazu otwarcia imprezy firmom tym wręczone zostały nagrody ToyAwards za najlepsze produkty. Tegoroczni zwycięzcy zostali wybrani przez jury składające się z 16 ekspertów, w tym naukowców, badaczy rynku, pedagogów, międzynarodowych agentów sprzedaży, blogera i eksperta ds. bezpieczeństwa zabawek. Członkowie jury o...
Do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Europejskiego Centrum Konsumenckiego i na infolinię konsumencką w ostatnim czasie wpływa zwiększona liczba pytań i skarg od konsumentów. Najczęściej dotyczą one odwołanych wyjazdów oraz zawyżonych cen w sklepach. – Konsumenci czują się zagubieni w czasie, gdy masowo są odwoływane imprezy i wyjazdy, a ceny niektórych produktów w sklepach...
W poniedziałek świat się zatrzymał: wielu rodziców zostało oddelegowanych do pracy zdalnej, a dzieciaki, z uwagi na zamknięte placówki oświatowe, zostały w domach. Z jednej strony to czas trudny, bo trzeba pogodzić jakoś codzienne obowiązki i pracę z opieką nad dziećmi. Dodatkowo, rodzice dzieciaków szkolnych muszą przerabiać z nimi materiał lekcyjny. Z drugiej – dzięki akcji #zostańwdomu zyskaliś...
„Bądźmy dziećmi!” – to nazwa nowej, długofalowej kampanii 360, z którą zadebiutował producent zabawek Fisher-Price®. Celem akcji jest ukazanie świata takim, jakim widzą go dzieci, z dozą optymizmu i humoru, jednocześnie zachęcając dorosłych do odkrywania radości ze wspólnej zabawy z dziećmi. BĄDŹMY DZIEĆMI Rozpoczęcie kampanii zbiega się z pierwszą odsłoną badań naukowych na temat ...
Wystartowała kampania Pytaj o chemię, skierowana do producentów, sprzedawców sieci detalicznych oraz konsumentów. Celem jej jest wzrost świadomości na temat obecności w produktach codziennego użytku substancji wzbudzających szczególnie duże obawy – SVHC (Substances of Very High Concern). Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie zaprasza polskie firmy do włączenia się ...
PRCH jako jedyna i największa organizacja reprezentująca ponad 240 podmiotów z branży nieruchomości i miejsc handlu i usług, prowadzi czynny dialog ze stroną rządzącą i posiada reprezentację podczas konsultacji z Ministerstwem Zdrowia, Ministerstwem Rozwoju, a także Biurem Premiera. Jeszcze w tym tygodniu zaplanowano kolejną telekonferencję przedstawicieli branży retail z Ministerstwem Rozwoju w c...