TREFL: DZIAŁANIA PROMOCYJNE DLA GRY „20 Sekund Challenge”

Pobierz obrazki

Kampania TV dla gry 20 Sekund Challenge wystartowała 22 listopada i potrwa aż do 19 grudnia tego roku!

Kampania wygeneruje 440 GRP! Grupa docelowa to dzieci 6-16 lat. Kampania TV jest emitowana w stacjach: Polsat, TVP abc, Top Kids jr, Puls2, Disney Channel, Disney XD, Nicktoons, Nickelodeon, Teletoon, Comedy Central, MTV, e-sport, TVN7, Fox Comedy, Cartoon Network, Boomerang.

Planowany zasięg kampanii: 1+ – 56,7%, 3+ – 35,8% co oznacza, że z grupy docelowej, która liczy 4 265 000 odbiorców, naszą reklamę co najmniej raz zobaczy 56,7% osób, a trzy razy 35,8%.Pobierz obrazki

SPOT REKLAMOWY

Uzupełnieniem działań TV będzie kampania online:
– YouTube TrueView – 444 444 odsłon,
– wideo na TikToku – 1 200 000 odsło

Gra 20 Sekund pojawiła się również w filmie na YouTube u Tromby, który jest członkiem najpopularniejszej ekipy na polskim YouTube.
Dodatkowo Tromba umieścił post z grą 20 Sekund Challegne na swoim Instagramie, a wszystkie osoby biorące udział w filmie opublikowały Instagram Stories.

Wszystkie działania członków Ekipy osiągnęły łącznie ponad 2 630 000 wyświetleń. 

Pobierz obrazki

FILMIK NA KANALE TROMBY

Od 26.11 zaplanowana jest również promocja na Instagramach 4 influencerów:

Maja Hyży,
Agata Rubik,
Aneta Zając,
Siostry ADiHD.

Wszystkie publikacje osiągną łącznie 500 000 wyświetleń.