TREFL: DZIAŁANIA PROMOCYJNE DLA GRY „20 Sekund Challenge”
Kampania TV dla gry 20 Sekund Challenge wystartowała 22 listopada i potrwa aż do 19 grudnia tego roku!
Kampania wygeneruje 440 GRP! Grupa docelowa to dzieci 6-16 lat. Kampania TV jest emitowana w stacjach: Polsat, TVP abc, Top Kids jr, Puls2, Disney Channel, Disney XD, Nicktoons, Nickelodeon, Teletoon, Comedy Central, MTV, e-sport, TVN7, Fox Comedy, Cartoon Network, Boomerang.
Planowany zasięg kampanii: 1+ – 56,7%, 3+ – 35,8% co oznacza, że z grupy docelowej, która liczy 4 265 000 odbiorców, naszą reklamę co najmniej raz zobaczy 56,7% osób, a trzy razy 35,8%.
Uzupełnieniem działań TV będzie kampania online:
– YouTube TrueView – 444 444 odsłon,
– wideo na TikToku – 1 200 000 odsło
Gra 20 Sekund pojawiła się również w filmie na YouTube u Tromby, który jest członkiem najpopularniejszej ekipy na polskim YouTube.
Dodatkowo Tromba umieścił post z grą 20 Sekund Challegne na swoim Instagramie, a wszystkie osoby biorące udział w filmie opublikowały Instagram Stories.
Wszystkie działania członków Ekipy osiągnęły łącznie ponad 2 630 000 wyświetleń.
Od 26.11 zaplanowana jest również promocja na Instagramach 4 influencerów:
– Maja Hyży,
– Agata Rubik,
– Aneta Zając,
– Siostry ADiHD.
Wszystkie publikacje osiągną łącznie 500 000 wyświetleń.