Silna reprezentacja segmentu zabawek na KIDS’ TIME 2022

Choć do wystawy jeszcze ponad dwa miesiące, przygotowania do XIII Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME idą pełną parą. Wśród zgłoszeń prym wiodą producenci i dystrybutorzy zabawek. Na stoiskach znajdziemy produkty firm takich, jak: Wader, Dumel, Polesie, Haba, Cobi, Playmobil, TM Toys czy M&Z.

Branża artykułów dla maluchów rośnie w siłę, zwłaszcza w segmencie zabawek. Z danych opublikowanych przez Shopera wynika, że transakcji zawieranych w internetowych sklepach powiązanych z branżą dziecięcą było w 2020 roku  o 81 proc. więcej niż w roku poprzednim. Według raportu „Global Online Toys And Games Retailing Market 2021-2024” rynek ten będzie w najbliższych latach rósł w tempie 10 proc. rocznie. To dobra wiadomość dla wszystkich, którzy planowali inwestycje związane właśnie z tym segmentem oraz dla organizatorów targów. Na udział w XIII Międzynarodowych Targach Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS’ TIME zdecydowała się czołówka producentów i dystrybutorów zabawek. Na liście wystawców znajdziemy najważniejszych graczy w tej branży, takich jak m.in. Wader, Dumel, Polesie, Haba, Cobi, Playmobil, TM Toys czy M&Z. – Dokładamy wszelkich starań, by wystawa była atrakcyjna zarówno dla naszych wystawców jak i gości. – mówi Aldona Matla, manager projektu KIDS’ TIME. – W programie nie zabraknie seminariów, odwiedzą nas, tradycyjnie już, przedstawiciele zagranicznej prasy – dodaje. A lista wystawców wciąż się wydłuża.

Luty pod znakiem dziecka

Jeśli planujecie obecność na targach, nie czekajcie ze zgłoszeniem do ostatniej chwili. KIDS’ TIME to obowiązkowa pozycja w kalendarzu branży, zarówno dla dużych, jak i małych firm. Już teraz zachęcamy do zgłoszeń na kolejną edycję targów. Tradycyjnie już, XIII KIDS’ TIME odbędzie w lutym – od 16 do 18.02. 2022 roku. Zachęcamy do skorzystania z portalu wystawcy i zgłoszenia swojego udziału online. To doskonała okazja do pozyskania nowych kontaktów, a także wejścia na rynek. Tam trzeba być!

Organizatorzy targów Kids’ Time