RemaDays: jubileuszowe targi

baner PL

Warszawska impreza wystawiennicza odbędzie się 13-15 lutego 2019 r. w Ptak Warsaw Expo. W jubileuszowej, 15. edycji organizator przygotował szereg udogodnień i nowych rozwiązań. Jednym z nich jest debiut nowego sektora dedykowanego branży odzieżowej i tekstylnej.

PATRON MEDIALNY: RYNEK ZABAWEK

W Nadarzynie z roku na rok pojawia się coraz większa liczba zarówno wystawców, jak i zwiedzających. Aktualnie RemaDays Warsaw to piąta impreza wystawiennicza na świecie i druga w Europie. Według analiz przeprowadzonych na podstawie targowych ankiet aż 80% jej tegorocznych uczestników potwierdziło chęć przyjazdu do stolicy w 2019 roku. – Jeśli do tego dodamy, że coraz większą renomę impreza zyskuje poza granicami kraju, to już teraz można spodziewać się, że najnowsze osiągnięcia branży artykułów i usług reklamowych zaprezentuje co najmniej 800 wystawców – prognozują organizatorzy.Podczas tegorocznego święta reklamy zadebiutuje nowy, wyodrębniony sektor związany z branżą tekstylną i odzieżową – Textile Zone. Uczestnicy targów będą mieli wyjątkową okazję zapoznania się z ofertą producentów, importerów i dystrybutorów odzieży reklamowej, sportowej, medycznej oraz ochronnej. W Textile Zone szeroko reprezentowana będzie również branża usług związanych z tekstyliami. Z myślą o zapewnieniu większego komfortu wystawcom i gościom w dwóch halach, w których odbywa się impreza wystawiennicza (E, F), poszerzone zostaną alejki. W hali E pojawi się dodatkowy punkt rejestracyjny, co oznacza, że do dyspozycji zwiedzających będą aż cztery takie strefy. Tradycyjnie na całym terenie targowym nie zabraknie cieszących się dużym zainteresowaniem stref wypoczynku.