CAŁA POLSKA GRA W PLANSZÓWKI!

A gdybyśmy tak zrobili wielki planszówkowy coming out? Wyobraźcie sobie dzień, w którym wszyscy gracze pokazują, w co grają, co lubią i organizują granie w domu,  w pracy w miejscach publicznych. 

Dzień, w którym cała branża i wszyscy miłośnicy gier pokazują swoje hobby! 

Od przedszkolaka, po piosenkarza z milionem fanów! To niezwykłe, ale w kalendarzu świąt nietypowych nie ma… DNIA GIER PLANSZOWYCH. Jest dzień czarnego kota, Czerwonego Kapturka, nawet dzień dziwaka (był we wtorek), dzień naleśników, a nie mamy dnia gier planszowych! To trzeba zmienić! Od tego roku już będzie! 

Po co? 

Bo to świetny pretekst dla dziennikarzy żeby zagadali słuchaczy czy widzów o to, w co grają. Dla nauczycieli, żeby zrobili granie w szkole. Dla rynku, żeby dostać potężne narzędzie promocyjne jakim jest powszechna mobilizacja działań. 

10.10 

To za 10 miesięcy, a już teraz udało się zebrać ponad 100 partnerów tego wydarzenia

Wśród nich Blog Ojciec i Moje dzieci kreatwnie (największe blogi parentingowe), Zabawkowicz.pl, sieć Empik. 

Do akcji włączają się wydawcy gier, hurtownie, sklepy, biblioteki, puby, kluby, blogerzy planszówkowi, media publiczne, szkoły i przedszkola, organizatorzy konwentów.

Mamy 10 miesięcy na ten niezwykły worker plancement, który przyniesie mnóstwo victory pointów 😀 

Kiedy ogłaszamy?  

10.01 piątek o godzinie 10.10!

To 10 miesięcy do 10.10!

Dlaczego 10.10? 

Bo gra planszowa, to strzał w 10-tkę!

Bo 10.10 to wczesna jesień, wielka promocja tego dnia i moda na granie otworzy oficjalnie co roku wielki sezon prezentowy  

Bo 10.10 pasuje do roku 2020

Bo 10.10 to w tym roku sobota, a w przyszłym niedziela więc gracze będą mieli czas na granie i kupowanie gier. 

Bo 10.10 to 10 X a gracze bawią się w wyzwania 10 x 10

Czyja to akcja?  

Jest to AKCJA CAŁEJ BRANŻY, POZA KONKURENCJĄ i BEZ PODZIAŁÓW. 

Jako inicjator i lobbysta będę koordynować akcję, kumulować działania medialne i wspierać wydarzenie kreatywnie, ale liczę na każdą pomoc, pomysł i energię. 

W interesie całego hobby i graczy na rynku jest przebicie się z serią wydarzeń do opinii publicznej i wykreowanie mody na granie w gry bez prądu. 

Dzień Gier Planszowych zostaje dopisany do kalendarza świąt nietypowych i każdy z nas będzie go świętował w jednym terminie, ale po swojemu. 

Jak wygrać więcej? 

CAŁA POLSKA GRA W PLANSZÓWKI, ale musimy ją namówić. 

Dlatego liczę na każdy dział marketingu i na każdego pasjonatę gier, że namówi grających znajomych na pokazanie, że grają tego dnia. 

Dlatego dotrzemy do celebrytów, blogerów, dziennikarzy, którzy wiemy, źe grają i sprzedajemy im ideę tej akcji. Wejdziemy do telewizji, do programów radiowych i na popularne kanały Youtubowe. Jeśli kogoś namówicie, dajcie znać. 

Zapraszam na fanpage wydarzenia 

Pomysłodawca, Tomasz Międzik, Social Media Specialist, Rebel