Z CYKLU: WIZYTÓWKA SKLEPU – SKRZAT

SKLEP SKRZAT

  1. Lokalizacja.
  2. Powierzchnia sklepu.
  3. Oferta (wraz z podziałem procentowym).
  4. Liczba pracowników.
  5. Bestsellery sprzedażowe ostatnich tygodni.
  6. O ile procent wzrosły ceny oferowanych produktów w stosunku do analogicznego okresu poprzedniego roku?
  7. Zaplanowane wydarzenia/akcje promocyjne/konkursy etc.
  8. Czy działania wojenne prowadzone na Ukrainie wpłynęły na nastroje klientów i ich preferencje zakupowe?
  9. Czy (a jeśli tak, to w jakim zakresie) wojna za naszą wschodnią granicą odbija się na sprzedaży?
  10. Sklep w Luboniu: ul. Żabikowska 45; sklep w Poznaniu: ul. Książęca 15/D.
  11. Sklep w Luboniu: 800 mkw.; sklep w Poznaniu: 300 mkw.
  12. Artykuły kreatywne – 20%, zabawki dla chłopców – 15%, zabawki dla dziewczynek – 15%, akcesoria i zabawki dla niemowląt – 15%, artykuły szkolno-biurowe – 35%.
  13. Sklep w Luboniu: 10 osób w sali sprzedaży; sklep w Poznaniu: trzy osoby w sali sprzedaży.
  14. Sklep w Luboniu: LEGO, Pokémon, Psi Patrol, Malowanie po numerkach, hulajnogi, auta RC, puzzle i gry Trefla, bańki mydlane, lalki Rainbow High, bidony B.Box, SuperThings, „Czytaj z Albikiem”. Sklep w Poznaniu: LEGO, puzzle i gry, SuperThings, balony na hel oraz akcesoria urodzinowe i kartki okolicznościowe, lalki hiszpańskie, bańki oraz akcesoria do piaskownicy, Anekke, Malowanie po numerach, Diamentowe mozaiki, hulajnogi i rowerki, przybory szkolne.
  15. 10-15%.
  16. Ostatnio w sklepach przeprowadzone zostały m.in. promocja firmy Mattel „Scrabble w supercenie na Światowy Dzień Scrabble”, promocja na zestawy ogrodowe Bosch, promocja na figurki Schleich, promocja na Aqua Typhoon od firmy Dumel, akcja promocyjna na grę „Piłkarzyki” oraz maty ortopedyczne dla dzieci od firmy Askato.
  17. Klienci baczniej zwracają uwagę na kody kresowe produktów, ustalając w ten sposób kraj ich pochodzenia. Część z nich zrezygnowała z zakupu zabawek powiązanych z Rosją.
  18. Wojna w pierwszym okresie jej trwania negatywnie wpłynęła na nastroje konsumentów, co dało się zauważyć w spadkach sprzedaży. Z czasem sytuacja się zmieniła. Klienci zaangażowali się w pomoc osobom z Ukrainy, dokonując u nas zakupów m.in. plecaków, zeszytów, zabawek oraz akcesoriów niemowlęcych. My również włączyliśmy się w pomoc dzieciom na Ukrainie, kompletując wyprawki szkolne oraz zabawki.

Skrzat – Książenica

Skrzat – Żabikowska