E-commerce nie zna obowiązków związanych z opakowaniami

Rozpoczęcie sprzedaży w Internecie z roku na rok staje się coraz łatwiejsze. Nie wymaga ponoszenia wysokich nakładów finansowych, a wiedza jak zacząć, na co zwracać uwagę i jak skutecznie sprzedawać jest dostępna niemal na wyciągnięcie ręki. Zwłaszcza dzisiaj, kiedy dostęp do wartościowych merytorycznie treści ma każdy.

Z poradników początkujący przedsiębiorca dowie się, w jakim kanale zacząć sprzedawać (własny esklep, portal aukcyjny, social media), na jakich działaniach marketingowych się skupić i jak poprawnie dbać o klienta. Znajdzie też sporo informacji o tym, jakie obowiązki formalne i księgowe powinien spełniać, aby działać zgodnie z prawem. Jest natomiast jeden, szczególny obowiązek, o którym e-sprzedawca nie usłyszy jeszcze dzisiaj od większości specjalistów. To obowiązek rozliczania produktów w opakowaniach i opakowań które, w efekcie prowadzonej sprzedaży, wprowadzane są do obrotu.
Źródło: dlahandlu.pl