CAŁA POLSKA GRA W PLANSZÓWKI!

A gdybyśmy tak zrobili wielki planszówkowy coming out? Wyobraźcie sobie dzień, w którym wszyscy gracze pokazują, w co grają, co lubią i organizują granie w domu, w pracy w miejscach publicznych.
Dzień, w którym cała branża i wszyscy miłośnicy gier pokazują swoje hobby!

Od przedszkolaka, po piosenkarza z milionem fanów! To niezwykłe, ale w kalendarzu świąt nietypowych nie ma… DNIA GIER PLANSZOWYCH. Jest dzień czarnego kota, Czerwonego Kapturka, nawet dzień dziwaka (był we wtorek), dzień naleśników, a nie mamy dnia gier planszowych! To trzeba zmienić! Od tego roku już będzie!
Po co?
Bo to świetny pretekst dla dziennikarzy żeby zagadali słuchaczy czy widzów o to, w co grają. Dla nauczycieli, żeby zrobili granie w szkole. Dla rynku, żeby dostać potężne narzędzie promocyjne jakim jest powszechna mobilizacja działań.
10.10
To za 10 miesięcy, a już teraz udało się zebrać ponad 100 partnerów tego wydarzenia.
Wśród nich Blog Ojciec i Moje dzieci kreatwnie (największe blogi parentingowe), Zabawkowicz.pl, sieć Empik.
Do akcji włączają się wydawcy gier, hurtownie, sklepy, biblioteki, puby, kluby, blogerzy planszówkowi, media publiczne, szkoły i przedszkola, organizatorzy konwentów.
Mamy 10 miesięcy na ten niezwykły worker plancement, który przyniesie mnóstwo victory pointów 😀
Kiedy ogłaszamy?
10.01 piątek o godzinie 10.10!
To 10 miesięcy do 10.10!
Dlaczego 10.10?
Bo gra planszowa, to strzał w 10-tkę!
Bo 10.10 to wczesna jesień, wielka promocja tego dnia i moda na granie otworzy oficjalnie co roku wielki sezon prezentowy
Bo 10.10 pasuje do roku 2020
Bo 10.10 to w tym roku sobota, a w przyszłym niedziela więc gracze będą mieli czas na granie i kupowanie gier.
Bo 10.10 to 10 X a gracze bawią się w wyzwania 10 x 10
Czyja to akcja?
Jest to AKCJA CAŁEJ BRANŻY, POZA KONKURENCJĄ i BEZ PODZIAŁÓW.
Jako inicjator i lobbysta będę koordynować akcję, kumulować działania medialne i wspierać wydarzenie kreatywnie, ale liczę na każdą pomoc, pomysł i energię.
W interesie całego hobby i graczy na rynku jest przebicie się z serią wydarzeń do opinii publicznej i wykreowanie mody na granie w gry bez prądu.
Dzień Gier Planszowych zostaje dopisany do kalendarza świąt nietypowych i każdy z nas będzie go świętował w jednym terminie, ale po swojemu.
Jak wygrać więcej?
CAŁA POLSKA GRA W PLANSZÓWKI, ale musimy ją namówić.
Dlatego liczę na każdy dział marketingu i na każdego pasjonatę gier, że namówi grających znajomych na pokazanie, że grają tego dnia.
Dlatego dotrzemy do celebrytów, blogerów, dziennikarzy, którzy wiemy, źe grają i sprzedajemy im ideę tej akcji. Wejdziemy do telewizji, do programów radiowych i na popularne kanały Youtubowe. Jeśli kogoś namówicie, dajcie znać.
Zapraszam na fanpage wydarzenia
Pomysłodawca, Tomasz Międzik, Social Media Specialist, Rebel |