Wyspa Szkrabów – otwarcie pierwszego sklepu już 14 października!

Pierwszy sklep franczyzowy firmy Rekman – Wyspa Szkrabów, zostanie otwarty 14 października br. w Jelenień Górze, w Centrum Handlowym Nowy Rynek. W obecnej chwili do sieci należy już 50 placówek. Negocjacje są w toku, a plany zakrojone na szeroką skalę…

Wyspa Szkrabów

Pod tak intrygująco brzmiącą nazwą będą występować wszystkie placówki. Niektóre ograniczą się do tego brandu, inne pozostaną pod dotychczasową nazwą rozszerzoną o „Wyspę Szkrabów”.

Dla kogo ta oferta?

Do sklepów z logo Wyspa Szkrabów mogą przystąpić wszyscy zainteresowani. Nie są wymagane żadne „wpisowe” ani „opłaty franczyzowe”. Co prawda, na tę chwilę franczyzodawca kieruje swój przekaz do sprawdzonych i wybranych partnerów Rekmana, którzy dokumentują się dużym doświadczeniem w handlu detalicznym w branży zabawek. Rekman spodziewa się wielu nowych partnerów od początku 2016 r. Ważne jest to, że organizatorem sieci jest firma z dużym, międzynarodowym doświadczeniem, co ułatwia przejście przez wszelkie niebezpieczne meandry franczyzy, a poza tym liczy się – nie oszukujmy – kapitał franczyzodawcy. Franczyzodawca nie narzuca dostawców i kontroli nad portfolio sklepu oraz sposobem zatowarowania. – Nasi partnerzy mają pełną dowolność, z kim chcą współpracować, nie narzucamy limitów, obostrzeń odnośnie asortymentu oraz liczby zamówionych towarów. Naszym celem jest taka partnerska współpraca, która pozwoli stwierdzić kontrahentom, że kooperacja z Rekmanem jest najlepsza – i oni sami przeniosą ciężar zakupów do nas – deklaruje Barbara Wieczorek, lider i koordynator projektu. Na pewno dystrybutor od lat znany jest ze swojej solidności, dużego wyboru towaru oraz bardzo krótkich terminów realizacji. Dodatkowo oferuje możliwość wymiany produktów słabo rotujących, co nie jest jeszcze powszechne. Premiery i hity sprzedażowe dostępne są w sklepach od zaraz, co na bardzo konkurencyjnym rynku ma niebagatelne znaczenie.

Co może dodatkowo przekonać do zacieśnienia współpracy z Rekmanem? Przede wszystkim w ofercie przygotowano bardzo dobre ceny oraz cały pakiet reklamowo-marketingowy. – Naszą siłą ma być ilość współpracujących placówek w całej Polsce – dodaje pani Barbara. Sklepy mogą oczywiście liczyć na szkolenia z technik sprzedaży oraz produktowe. Poza tym w każdym punkcie prócz spójnej dla wszystkich wizualizacji znajdzie się coś, co uwielbiają klienci – specjalna skrzynia skarbów z towarami w superatrakcyjnych cenach i z gratisami! Klienci franczyzy traktowani są priorytetowo, otrzymują też atrakcyjne rabaty oraz limity kupieckie. Firmie Rekman zależy na stworzeniu przede wszystkim silnej grupy zakupowej. Warto też mieć na uwadze, że w sieci łatwiej jest przeprowadzić akcję reklamową np. za pośrednictwem telewizji. Dla sklepu to istotne ograniczenie kosztów, jeśli chodzi o promowanie się na rynku, również za pośrednictwem gazetek promocyjnych, konkursów z nagrodami od producentów i licencjodawców itp. Do tego dochodzą zarządzanie stroną internetową, programy aktywacyjne oraz wiele innych atrakcji, które budować będą tożsamość marki, a tym samym zwiększać atrakcyjność sklepów w oczach klientów.

Szersza wizja

Jeśli chodzi o dalszy rozwój, firma ma ambitne plany. Mówi się, że Rekaman celuje w minimum 200 placówek Wyspy Szkrabów. Będą to sklepy zlokalizowane w całej Polsce, zatem nie ma tu mowy o wyłącznie regionalnej sieci. Dzięki włączeniu się kolejnych partnerów sieć również zyska ich doświadczenie i pomysły na niełatwy przecież rynek.