Tulilo – nowa marka w ofercie Axiom

axiom

Axiom prowadzi działalność związaną z produkcją i dystrybucją zabawek od 1991 r. 25 lat doświadczenia dają firmie solidną wiedzę na temat potrzeb rynku – zarówno klientów detalicznych, jak i biznesowych czy hurtowych. Dzięki temu przedsiębiorstwo tworzy, nadzoruje produkcję i sprzedaż zabawek pluszowych, które doskonale wpisują się w potrzeby odbiorców.

– Pluszak to z reguły pierwsza zabawka każdego dziecka, która często zostaje przyjacielem na całe dziecięce życie. I tu widzimy ważną rolę dla zabawki pluszowej: nie tylko umila czas, ale także uczy i rozwija emocjonalnie, motorycznie i poznawczo – mówią przedstawiciele firmy Axiom. – Nowa marka Tulilo powstała z myślą o wsparciu rodziców w wychowaniu i prawidłowym rozwoju maluchów i jest niejako uwieńczeniem całego naszego doświadczenia i pasji tworzenia zabawek. Oferta firmy jest bardzo bogata. Począwszy od tradycyjnych misiów, kotków i piesków, przez bohaterów bajek, aż po fantastyczne pluszowe kolekcje. Są też zabawki licencyjne – bohaterowie znanych polskich bajek oraz kreatywne. Oferta skierowana jest do wszystkich dzieci, w każdym wieku. Bezpośrednio nadzorujemy też produkcję pluszaków, aby zapewnić najbardziej trwałe zabawki. Spełnienie wszystkich norm bezpieczeństwa wyrobów, np. EN 71 i posiadanie znaku CE, to gwarancja bezpieczeństwa dla dzieci i rodziców oraz gwarancja zadowolenia z zakupów i przywiązanie do marki. Taką marką jest rozwijane od tego roku Tulilo w Grupie Axiom – dodają przedstawiciele firmy.