Super Sand firmy Goliath Games po raz pierwszy w reklamie TV!

83221-Super-Sand-Giant-L-P-700x384

Fot.: Goliath Games

Piasek Super Sand to produkt coraz częściej doceniany przez dzieci (w wieku 4-9 lat), które mogą tworzyć z niego przeróżne babki, zamki czy budowle. I co najciekawsze… w domu czy przedszkolu(!).  Ta domowa piaskownica wcale nie oznacza bałaganu i uporczywych plam na dywanie. Produkt absolutnie nie klei się do rąk, można go szybko i bez problemów usunąć z podłogi. Nie bez znaczenia jest również fakt, że jest w 100 procentach bezpieczny dla dzieci. A to bardzo dobra wiadomość dla rodziców. Nic też dziwnego, że dystrybutor Super Sand w Polsce – firma Goliath Games, zdecydowała się na szerokie wsparcie reklamowe tego produktu wśród konsumentów, co zapewne przyczyni się do jeszcze większej rozpoznawalności produktu, marki i oczywiście zwiększy popyt na Super Piasek. Od zeszłego roku dostępny także w wielu kolorach(!).  – Inwestujemy w Super Sand, ponieważ to produkt całoroczny – nie sezonowy, o ponadprzecietnych wynikach sprzedaży. Kampania (pierwszy flight w styczniu 18-31) to prawie 900 planowanych emisji spotu w kanałach: TVP ABC, Cartoon Network, BBC CBeebies, Boomerang, Polsat JimJam, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, MiniMini+, Nick Jr, Nickelodeon, teleTOON+, Puls, Puls 2 – mówi Wiktor Fabiański, przedstawiciel Goliath Games w Polsce.

Jak dodaje Fabiański, wznowienie kampanii będzie miało miejsce jeszcze przed Dniem Dziecka (w maju – nowa odsłona) z nowymi produktami. Poza tym przez cały rok produkty będą wspierane poprzez displaye oraz materiały POS w dobrych sklepach z zabawkami.