Robaki od Libry na małym ekranie!

Wszędobylskie robaki Hexbug Nano Nitro już w kwietniu zagoszczą w kanale Nickelodeon. Kampania telewizyjna, której będą gwiazdami, zostanie połączona z atrakcyjnym konkursem dla dzieci.

Uwielbiane przez dzieciaki na całym świecie roboty-insekty zostały poddane „liftingowi”, w wyniku czego powstały prawdziwe perełki – Hexbug Nano Nitro, które cechuje jeszcze większa prędkość niż poprzedników. Stopniowe wznoszenie się w rurach, jazda na zakrętach oraz po podłodze – to znaki rozpoznawcze Hexbug Nano Nitro, poruszających się na większej przestrzeni niż kiedykolwiek wcześniej. – To poważny kandydat do tytułu hitu Dnia Dziecka 2017 – prognozuje Bartosz Ulman, dyrektor handlowy Libry.

Aby tak się stało, dystrybutor zapewnił produktowi solidne wsparcie. O miniaturowych konstrukcjach w kwietniu będzie głośno na antenie Nickelodeon. Zaplanowana na cztery tygodnie kampania telewizyjna została poszerzona o „dokrętkę” w postaci konkursu dla dzieciaków. Informacje o nim pojawią się ponadto na stronie internetowej Nickelodeon. Z myślą o linii Hexbug Nano Nitro została też stworzona wciągająca aplikacja, która również będzie dostępna na stronie stacji. Działania te uzupełnią posty zamieszczane na profilach Nickelodeon na Facebooku oraz Instagramie. – Jednym słowem, wokół robaczków będzie się działo! Tym samym upieczemy dwie pieczenie na jednym ogniu – podkreśla Bartosz Ulman. – Głównym celem akcji jest – oczywiście oprócz zwiększenia wiedzy o naszej nowości – zaangażowanie dzieci w zabawę miniaturowymi robotami. Natomiast niejako przy okazji uda nam się skutecznie podtrzymać ogromne zainteresowanie bliźniaczymi liniami dedykowanymi miłośnikom robotyki, takimi jak Hexbug Vex, Junior oraz Mikroroboty.

Libra – jako wyłączny dystrybutor linii – przygotowała dla swoich partnerów liczne materiały POS, m.in. plakaty, wobblery oraz wsady do listew cenowych. – Dzięki temu nasz cel zostanie osiągnięty: zachęceni reklamą klienci z łatwością znajdą Hexbugi na sklepowej półce – dodaje Bartosz Ulman.