KIDS’ TIME 2016 – pełen sukces!

logo_Kids'time

Zdjęcie: Targi Kielce

Tegoroczne targi w Kielcach, zresztą jak przewidywaliśmy, pobiły kolejny rekord. Zarówno frekwencja odwiedzających, jak i liczba wystawców była dużo większa niż rok temu – jak podaje organizator ten wzrost stanowił kilkadziesiąt procent.

7. edycja targów (25-27 lutego) zgromadziła 407 wystawców (40 firm z zagranicy) i blisko 5,5 tys. odwiedzających. Całkowita powierzchnia wystawiennicza to ponad 14 tys. mkw. 

Czy zatem idea uczestniczenia w ogólnopolskich targach znów odżyła? Zdecydowanie tak! Jeszcze niedawno na takich eventach można było zauważyć wśród wystawiających się przedsiębiorstw małe i średnie firmy – mowa o branży zabawek. W tym roku na Kids’ Time pojawili się też wielcy gracze rynkowi (vide: Wader-Woźniak) i tacy, którzy od dawna nie uczestniczyli w żadnych imprezach targowych.

– W mojej ocenie to pierwsze tego typu targi w Polsce, które mają rację bytu. Jest to zapewne wynik decyzji organizatora, który od kilku lat otwiera tę imprezę tylko dla klienta B2B. Niestety inne tego typu wydarzenia w naszym kraju nie poszły tym tropem i nadal dużą część odwiedzających stanowią tam klienci ostateczni. Targi w Kielcach to również doskonała okazja by spotkać się z swoimi parterami handlowymi oraz przedstawić nowości, jakie znajdą się w naszym portfolio w 2016 roku. Udało nam się też nawiązać kilkadziesiąt nowych kontaktów biznesowych – mówi Bartosz Ulman, commercial director w firmie Libra z Gdyni. 

– Tegoroczne targi Kids’ Time zaliczam do najlepszych imprez targowych w naszej branży, jakie dotychczas były organizowane w Polsce. Frekwencja i wysoki optymizm wśród odwiedzających budził wielkie nadzieje na przyszłość tego sektora. Cieszy mnie fakt, że możemy pochwalić się imprezą targową za granicą, której organizację oceniam na wysokim poziomie – podsumowuje targi Jacek Zagrobelny z Toy Planet. 

Targi edukują 

Gościem specjalnym targów była m.in. Reyne Rice, amerykańska trendsetterka i ekspert branży zabawkarskiej. Specjalistka doradzała, jak skutecznie sprzedawać, jakiego rodzaju produkty mają szansę odnieść sukces sprzedażowy. Reyne Rice przedstawiła też cztery dominujące trendy na rynku zabawek: ćwicz umysł, bohater w każdej sytuacji, zabawa poprzez sztukę i rozbudowana rzeczywistość.

Pawłem Schmidt z NPD Group przedstawił zaś badania dotyczące rynku zabawek, ale też przegląd rosyjskiego rynku artykułów dziecięcych. Po raz pierwszy zorganizowano polsko–rosyjski „okrągły stół”, w którym udział wzięły firmy i przedstawiciele ambasad z obu krajów.

Pełna relacja z targów, komentarze wystawców i zwiedzających w kolejnym, tj. kwietniowym wydaniu Rynku Zabawek.

Wystawcy podczas Kids’ Time 2016