Kids Products Forum 2018 już 26-27 września w Warszawie

Human intelligence and creativity with a front view of a head and face made of gears and cogs merging with a similar background as a business and mental health care concept for working thinking function.

Zapraszamy już 26 i 27 września do Hotelu Renaisannce w Warszawie, gdzie praktycy z branży dziecięcej zaprezentują case study z obszaru marketingu i sprzedaży produktów i usług dla dzieci i rodziców. To już ostatnia chwila by dołączyć do wydarzenia.

Gość specjalny konferencji Otylia Jędrzejczak opowie o tym jak motywować dzieci, młodzież i rodziców. Mistrzyni Olimpijska w pływaniu pojawi się również w panelu dyskusyjnym, w którym kontynuowany będzie temat aktywizowania dzieci i młodzieży.

Podczas wydarzenia będzie również mowa o najnowszych trendach na rynku, strategii liderów oraz najlepszych przykładach zagranicznych firm, które są bardzo dobrym benchmarkiem. Szczegóły agendy konferencji znajdą Państwo na stronie: http://kids-marketing.pl/

Swoją wiedzą z zakresu branży dziecięcej podzielą się również: Gianluca Migliorisi (Artsana), Maria Deskur (Egmont Polska), Karina Opalińska (ABC Kid), Adam Cygal (Gatito), Monika Chmielińska (PSBZiADz), Kacper Bednarczyk (Avionaut), Aleksandra Dąbrowska (Spin Master) i Agnieszka Kałduńska (Trefl).