Kampania telewizyjna Super Sand dla Goliath Polska

ARVE Error: Wrapper ID could not be build, please report this bug.

Kampania promująca markę Super Sand należącą do Goliath Polska ruszyła 16 maja. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja K2 Media.

Kampania telewizyjna współorganizowanej z K2 Media prowadzona jest w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Channel, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network, teleTOON+ oraz XD Poland.

Równolegle prowadzone są również działania w internecie. K2 Media odpowiada za emisję linków sponsorowanych w Google Search, reklamy na YouTubie w postaci pomijalnych pre- rolli przed filmami oraz Google Display Network. Wykorzystując technologię Double Click emitowane są materiały video i kreacje HTML5 w modelu Programmatic Buying.

K2 Media współpracuje z Goliath od stycznia, odpowiada za planowanie i zakup mediów w internecie oraz telewizji. Na potrzeby akcji został przygotowany również dedykowany landing page. Kampania potrwa do 5 czerwca.

Goliath to pochodzący z Holandii producent zabawek i gier. Produkty marki cechuje wysoka jakość wykonania, w swoim portfolio posiada takie gwiazdy jak Super Sand, Pomysłówka, Triominos, Piggy Pop czy Króliczek Pentliczek.

Super Sand to piasek ze specjalnego, wyjątkowo miękkiego w dotyku tworzywa do kreatywnej zabawy w domu. Wykonany z naturalnych składników mineralnych piasek nie rozsypuje się, nie brudzi i jednocześnie nigdy nie wysycha. Aksamitny w dotyku, idealnie plastyczny piasek Super Sand zapewnia niepowtarzalne doświadczenia podczas zabawy.

 

Spot dostępny jest na: https://youtu.be/Xsgm5yTOCMk