HABA ogłasza nowy claim: Play your world

Niemiecki producent gier i zabawek dla dzieci zaprezentował nowe hasło, które będzie towarzyszyć marce we wszystkich działaniach komunikacyjnych. HABA Play your world to zaproszenie do odkrywania świata zabawy po swojemu, jak i do czerpania radości z grania w gry planszowe, konstruowania zestawów DIY czy układania drewnianych klocków.

Marka HABA od wielu lat podkreśla pasję do tworzenia gier i zabawek dla dzieci, jak i gotowość odpowiadania na potrzeby całych rodzin. Nowe przesłanie marki „Play your world” ma za zadanie odzwierciedlać te wartości, jak i charakter samego brandu z ponad 85-letnią historią w branży dziecięcej. Twórcy konceptu podkreślają, że to właśnie dzieci są najlepszymi ekspertami od zabawy, a misją firmy od zawsze jest stwarzanie przestrzeni na jak najlepszy rozwój kreatywności i wyobraźni maluchów.

Poprzez nowe hasło chcemy podkreślić, jak ważna jest dla nas dobra i twórcza zabawa. Wolna od z góry określonych zasad i wytycznych. Zabawa, która pozwala dzieciom odkrywać, ale i konstruować swój własny świat zabawy. Świat, w którym i dzieci, i rodzice mogą dzielić między sobą wspólne chwile szczęścia i beztroskiej zabawy – według własnego pomysłu i na swój unikalny sposób. Nie chcemy ograniczać małych odkrywców świata, a raczej stwarzać im możliwości do jak najlepszego poznawania go dzięki wartościowym grom i zabawkom – wyjaśnia Krzysztof Przybyła, CEO HABA Polska.

Komunikacja nowego claimu jest jednym z ostatnich etapów rebrandingu, jaki marka HABA prowadzi od kilkunastu miesięcy na wszystkich rynkach, na których oferuje swoje produkty. Do tej pory firma zaprezentowała m.in. nowe wersje opakowań produktów, które systematycznie są wprowadzane również na polskim rynku czy specjalnie zaprojektowane systemy shop-in-shop.

Więcej o marce na https://haba-play.pl/