Goliath Polska z nową reklamą gry „Piggy Pop” w TV i Internecie!

piggy_pop_goliath_sklep

Pod koniec listopada wystartuje kampania promująca grę dla dzieci „Piggy Pop”, której wydawcą jest firma Goliath Games –  światowa marka o holenderskich korzeniach, będąca w europejskiej czołówce producentów wysokiej jakości zabawek i gier.

Za planowanie i zakup mediów kampanii odpowiada K2 Media.

Spoty reklamowe w sposób humorystyczny pokazują, jak wielkie emocje budzi gra wśród najmłodszych – dobra zabawa i salwy śmiechu towarzyszą uczestnikom od samego początku gry.

Wideo można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=HMc8XRpi0ps

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, głównie w kanałach tematycznych, m.in.: TVP ABC, BBC CBeebies, Disney Junior, MiniMini+, Nickelodeon, Polsat JimJam, TBS Cartoon Network i teleTOON+ oraz w Internecie (linki sponsorowane w wyszukiwarce Google, spoty na YouTubie i stronach z Google Display Network).