Mayka – klocki z rolki
„Magiczna” taśma z chwilą, gdy trafiła do sprzedaży, wywołała prawdziwą rewolucję w świecie klocków. Mayka, bo o niej mowa, polską premierę będzie miała podczas kieleckich targów Kids’ Time, a już pod koniec lutego trafi do regularnej sprzedaży. Dystrybutorem marki jest Epee Polska.
Co sprawiło, że niepozorna na pierwszy rzut oka klockowa rolka stała się obiektem westchnień nie tylko dzieci, ale też dorosłych? Po pierwsze: innowacyjność projektu. Po drugie: multifunkcjonalność. Po trzecie: powrót do kreatywnej zabawy klockami. Z połączenia tych cech powstał oryginalny, opatentowany produkt, który z pewnością odciśnie swój ślad w historii klocków.
WIĘC CHODŹ, POBUDUJ MÓJ ŚWIAT…
Elastyczność taśmy sprawia, że budowanie może przebiegać jednocześnie w wielu wymiarach. Pełna dowolność obowiązuje również, jeśli chodzi o możliwe do uzyskania kształty. Mali budowniczowie nie muszą już z niepokojem myśleć o czasami bezwzględnej dla ich dzieł grawitacji, skupiając całą uwagę na własnej kreatywności. Mayka umożliwia budowanie we wszystkich kierunkach, wyznaczanie nawet najbardziej krętych klockowych tras, nadawanie charakteru przedmiotom codziennego użytku, a nawet projektowanie gadżetów i zabawek według własnego pomysłu. Maykę można przykleić do ściany, nakleić w zaokrąglonych narożnikach, na blacie stołu, a nawet pod nim. I za każdym razem tworzy wymarzoną wprost powierzchnię do zabawy klockami, choć nie tylko…
Wielofunkcyjność taśmy Mayka:
- tworzenie wymyślnych kształtów
- przyklejanie do różnych powierzchni
- przycinanie i wycinanie kształtów
- wyginanie i formowanie
- łączenie z popularnymi klockami
- dekorowanie
- projekty DIY
NIEMOŻLIWE NIE ISTNIEJE!
Najlepszą rekomendacją dla innowacyjnego pomysłu projektantów zabawki z nowojorskiej firmy Nimuno Loops jest iście rekordowa kwota na jego realizację zebrana w równie rekordowym czasie na… platformie crowdfundingowej. Twórcy marki początkowo założyli pozyskanie na ten cel 8 tys. dolarów. – Proszę sobie wyobrazić, że w ciągu dwóch tygodni w zbiórce wzięło udział 27 tys. użytkowników, którzy wpłacili łącznie ponad 1,5 mln dolarów! Tak pozytywny odzew to najlepszy dowód na to, że mamy do czynienia z produktem, który otrzymał kredyt zaufania od samych konsumentów – podkreśla Sylwia Olbińska, wiceprezes Epee Polska.
MOCNE FUNDAMENTY
W czołowych portalach na całym świecie ukazało się dotychczas ponad 400 materiałów poświęconych marce, które doczekały się miliarda udostępnień. Wraz z początkiem dystrybucji w Polsce ruszy dedykowana tutejszemu rynkowi strona www.maykaworld.com/pl, która wprowadzi dzieci do świata Mayki. W ślad za tym rozpocznie się szerokozasięgowa kampania reklamowa obejmująca telewizję (8 marca – 8 kwietnia br.), kino (reklamy przed produkcjami dla dzieci), czasopisma dziecięce i strony internetowe (dziecięce oraz parentingowe) oraz szeroko rozumiane media społecznościowe, m.in. Facebook i YouTube. Na platformie YouTube prowadzona będzie spotowa kampania reklamowa oraz podjęte zostaną liczne działania z najlepiej dopasowanymi kontekstowo influencerami. – Sądząc po tym, z jak entuzjastycznym przyjęciem spotkała się Mayka na każdym rynku, na którym się pojawiła, można w ciemno wróżyć jej sukces sprzedażowy również w Polsce – zwraca uwagę Krzysztof Dziełak, prezes Epee Polska.
TRZY WCIELENIA MAYKI
Dwurzędowa taśma do klocków o długości 1 m:
- 2 wypustki
- dostępna w 9 kolorach: różowym, piaskowym, limetkowym, błękitnym, czerwonym, czarnym, niebieskim, szarym i zielonym
- szerokość: 1,5 cm
Dwurzędowa taśma do klocków o długości 2 m:
- 2 wypustki
- dostępna w 9 kolorach: różowym, piaskowym, limetkowym, błękitnym, czerwonym, czarnym, niebieskim, szarym i zielonym
- szerokość: 1,5 cm
Czterorzędowa taśma do klocków o długości 2 m:
- 4 wypustki
- dostępna w 9 kolorach: różowym, piaskowym, limetkowym, błękitnym, czerwonym, czarnym, niebieskim, szarym i zielonym
- szerokość: 3,1 cm