Slidery

Konsumeci wciąż wolą sklepy stacjonarne, e-commerce w tym roku ich nie przebije

Konsumeci wciąż wolą sklepy stacjonarne, e-commerce w tym roku ich nie przebije

E-commerce zyskał na rzecz zakupów w sklepach stacjonarnych, ale wciąż ich nie pokonał i… na pewno nie dokona tego w 2022 Stacjonarne sklepy ciągle mocne Jak wynika z raportu The State of Retail and E-Commerce, zrealizowanego przez firmę badawczą Morning Consult na grupie 8208 dorosłych w Stanach Zjednoczonych, Australii, Chinach, Francji, Niemczech, Meksyku i Wielkiej Brytanii, średnio blisko 46 ...

Oznaczać, czy nie oznaczać – co wolno w mediach społecznościowych?

Oznaczać, czy nie oznaczać – co wolno w mediach społecznościowych?

Masz prawo wiedzieć, czy post lub relacja w mediach społecznościowych to reklama, czy bezinteresowna opinia influencera. Jesteśmy na końcowym etapie tworzenia wytycznych dla influencerów w zakresie oznaczania treści reklamowych. Prowadzimy dialog z organizacjami branżowymi i agencjami marketingowymi. Zanim opublikujemy rekomendacje – chcemy poznać twoją opinię o oznaczaniu treści komercyjnych zami...

TUBAN: „Wygraj bańkowy megazestaw!”

TUBAN: „Wygraj bańkowy megazestaw!”

Regulamin konkursu „Wygraj bańkowy megazestaw!”  Postanowienia ogólne Niniejszy Regulamin określa warunki i zasady, na jakich odbywa się konkurs organizowany na portalu Facebook.com (zwany dalej „Konkursem”). 2. Organizatorem konkursu jest firma Kurka Wodna z siedzibą w Warszawie, ul. Stanisława Kierbedzia 4, 00-728 Warszawa, wydawca magazynu „Rynek Zabawek”, zwany dalej „Organizatorem”. 3. Konkur...

LUCKY DUCK GAMES: Ruszyła przedsprzedaż gry MikroMakro: Miejski Poker!

LUCKY DUCK GAMES: Ruszyła przedsprzedaż gry MikroMakro: Miejski Poker!

W sklepie Lucky Duck Games ruszyła przedsprzedaż gry „MikroMakro: Miejski poker”, kontynuacji serii gier detektywistycznych MikroMakro. W Miejski poker można grać niezależnie od pierwszej części, ale niektóre spośród zebranych tu szesnastu śledztw nawiązują do wcześniejszych historii. Pierwsza część serii stała się międzynarodowym bestsellerem – sprzedano ponad 500 000 kopii w 31 język...

CARTAVENTURA: WINLANDIA. Interaktywna gra karciana

CARTAVENTURA: WINLANDIA. Interaktywna gra karciana

Więcej na temat gier: LHASA https://sklep.muduko.com/pl/p/CARTAVENTURA-LHASA.-Interaktywna-gra-karciana/292 WINLANDIA https://sklep.muduko.com/pl/p/CARTAVENTURA-WINLANDIA.-Interaktywna-gra-karciana/293    Film reklamowy: LHASA https://www.youtube.com/watch?v=Pu7oeZJp_VM WINLANDIA https://www.youtube.com/watch?v=Ji4Ks-i2pmw     Gry w dystrybucji od 17 maja.  

Polski Związek Piłki Nożnej prezentuje nową identyfikację wizualną programu licencyjnego

Polski Związek Piłki Nożnej prezentuje nową identyfikację wizualną programu licencyjnego

Przy udziale przedstawicieli partnerów biznesowych, sieci handlowych i dystrybutorów oraz mediów branżowych Polski Związek Piłki Nożnej zaprezentował nową identyfikację swojego programu licencyjnego. Odświeżony styleguide, zawierający siedem linii graficznych dopasowanych do różnych grup odbiorców, to odpowiedź na potrzeby wymagającego rynku oraz trendy marketingu sportowego. Identyfikacja wizualn...

Targi rodzinne @mamytarg wracają po przerwie

Targi rodzinne @mamytarg wracają po przerwie

19 czerwca br. (niedziela) w godz. 11-18:00 w Hali Expo (@LODZEXPO) odbędą się targi wyjątkowych artykułów dla dzieci i rodziców. Wystawcy zaprezentują m.in: – wózki i foteliki samochodowe – pościele, kocyki i inne tekstylia – niebanalne ubranka – kreatywne zabawki – książki dla dzieci – mebelki i artykuły wyposażenia wnętrz – akcesoria dla mam   HALA...

Zaloguj się

Zgubione hasło

Zarejestruj się