Mother and Baby Warszawa (10-11 czerwca)

 

Frekwencja podczas targów w zmienionej po 10 latach lokalizacji dopisała – Expo XXI odwiedziło 9418 osób. Warsztaty, wykłady, debaty, bezpłatne konsultacje medyczne zostały dobrze przyjęte przez rodziców, którzy traktują imprezę jak coś więcej niż event zakupowy. Podczas imprezy wykonywane były bezpłatne badania usg. i ktg. W części medycznej trwały konsultacje ginekologiczne, położnicze, pediatryczne, psychodietetyczne, laktacyjne. Równolegle prowadzona była szkoła rodzenia.

W strefie wykładowej zainteresowani mogli znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania z zakresu macierzyństwa, wychowania, zdrowia i pielęgnacji dziecka. Odbyły się też liczne warsztaty dotyczące m.in. udzielania pierwszej pomocy dziecku, warsztaty chustowe, warsztaty szycia zainteresowani mogli uzyskać diagnozę stanu skóry połączoną z dermokonsultacją. Rodzice tradycyjnie oblegali strefę fizjoterapeuty Pawła Zawitkowskiego.

Wśród atrakcji dla najmłodszych znalazły się: strefa Playmobil z konkursami, warsztaty gotowania z Janem Kuroniem, joga dla dzieci, warsztaty lepienia z gliny, zajęcia z robotyki, malowanie buziek, skręcanie balonów z klaunami, sesje zdjęciowe i castingi. Przez cały dzień do ich dyspozycji były skakańce i dmuchańce. Tradycyjnie odbyły się też wyścigi raczkujących maluchów i tatusiów z brzuszkami, warsztaty wiązania chust oraz teatrzyk dla dzieci.

Ostatniego dnia imprezy zostały wręczone statuetki Hity Targów Mother & Baby. Laureatami zostali: w kategorii produkt przyjazny dziecku – I. miejsce: Mommy Mouse (otulacz noworodkowy i wkład newborn Mommy Mouse); II. miejsce: Katarek Complete; III. miejsce ex aequo: Dreaming Memi (komplet pościeli do kołyski) oraz Pufuf; w kategorii produkt przyjazny mamie – I miejsce: Paczuszka Maluszka; II miejsce: Pufuf; III miejsce: Rainbow Bamboo Luna Dream (chusta).

 Fotorelacja: Rynek Zabawek