Mocna pozycja Kolonii

Wrześniowa edycja targów Kind + Jugend zakończyła się znakomitym rezultatem. Znacząco wzrosła liczba odwiedzających – w tym roku było to ponad 21 tys. gości z całego świata. Również wystawcy bardzo pozytywnie ocenili imprezę. Tych ostatnich zresztą też było rekordowo wielu: 1,141 firm z 50 krajów.

Na 100 tys. m.kw. można było zapoznać się z nowościami z sektorów mebli dziecięcych, zabawek, odzieży, fotelików samochodowych, artykułów higienicznych i innych. Katharina Hamma z Koelnmesse uważa, że impreza ma znaczącą rolę w biznesie związanym z artykułami dla dzieci. W jednym czasie i miejscu otwiera przestrzeń do biznesowych kontaktów. Poznanie oferty to podstawa do zainteresowania się współpracą z taką czy inną firmą, a o wiele łatwiej tego dokonać poprzez porównanie kilku czy kilkunastu zbliżonych do siebie. Około 83% ankietowanych osób na targach uznało, że targi spełniły ich oczekiwania, a 93% zarekomendowałoby tę imprezę innym znajomym firmom z ich otoczenia. Ponad 76% gości stanowiły osoby decydujące lub współdecydujące o zakupach. Wiele firm wystawiających się w Kolonii deklaruje, że to właśnie tu po raz pierwszy prezentuje nowości ze swojego portfolio.
Tradycją targów jest również konkurs na Innowację Roku. W tym roku do konkursu zgłoszono 174 nowości. Zwycięskie firmy deklarują, że nagroda i uznanie jury to nie tylko ogromna satysfakcja, ale też idealny sposób na promowanie produktu jako rzeczywiście innowacyjnego, pomysłowego i bezpiecznego dla dziecka.