DOSKONAŁY WYNIK ORBICO TOY BIZ DAYS 2020

Cykliczne targi i spotkania z naszymi klientami są bardzo ważną częścią historii, którą razem budujemy już od wielu lat. Ten nietypowy rok przechodzimy wspólnie, jako partnerzy, dbając o to co najcenniejsze – dobre relacje i dobre wyniki! Jednym z ważniejszych założeń organizacyjnych było zapewnienie maksymalnego komfortu dla naszych klientów dlatego targi Orbico Toy Biz Days odbyły się w dniach 10-31 sierpnia 2020 roku w formule, która zakładała spotkania 1:1  jak również te wersji online.

Nowa struktura targów pozwoliła nam dotrzeć do prawie trzykrotnie większej ilości klientów w stosunku do roku poprzedniego! Śmiało możemy powiedzieć, że takie rozwiązanie się sprawdziło, a wielu klientów mimo pandemii patrzy z optymizmem na nadchodzący sezon Xmass co pokazują wyniki – podsumowuje Bartosz Ulman, Toys Division Manager. W portfolio nie zabrakło ani nowości ani top trendów na XMASS 2020 czy bardzo mocnych licencji. Nikomu nie trzeba przedstawiać takich gigantów jak: Super Zings, MojiPops, Bing czy Pokemon, które mimo to będą miały bardzo szerokie wsparcie w kampaniach na social mediach. Nowe balonowe szaleństwa ze Stuff-a-loons będą miały szansę pokazać się szerszej publiczności w jesiennej kampanii TV. Nowym brandem w naszym portfolio jest również Power Players, który będzie miał bardzo szerokie wsparcie w postaci emisji serialu na Cartoon Network i TV Puls, z tą ostatnią przygotowujemy również cykl kampanii reklamowych. Zauważaliśmy też bardzo szybkie pozytywne reakcje na licencję Mario oraz biżuteryjne produkty Make it Real pięknie eksponujące kryształki Swarovskiego w ramach kooperacji tych dwóch firm. Zima nadchodzi ale za to jaka!

Przedstawiciele Orbico