Wyjątkowe święto reklamy: RemaDays 2022 – podsumowanie

25 marca zakończyła się 17. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 10 000 zwiedzających oraz 483 wystawców. W ocenie wystawców, przybyłych gości oraz organizatora targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 1700 zwiedzających z zagranicy z 43 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu targowego kolejny raz potwierdzają, że RemaDays Warsaw to w świecie reklamy i druku wydarzenie, którego nie można przegapić.

W dniach 23-25 marca 2022 r. już po raz 17 odbyły się targi RemaDays. Tegoroczna impreza targowa o międzynarodowym zasięgu była udana. Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw to przede wszystkim okazja do nawiązania współpracy z profesjonalistami z rynku i wymiany cennych doświadczeń, ale nie tylko. Zwiedzający mogli wypełnić targowy czas spotkaniami, poznając interesującą i szeroką ofertę wystawców, a także prelekcjami prowadzonymi przez wybitnych specjalistów, korzystając przy tym z wszystkich udogodnień, konkursów i atrakcji, jakie zapewnił organizator.

Więcej…

Tradycją targów RemaDays Warsaw są konkursy targowe organizowane podczas każdej edycji. W tym roku wystawcy ponownie zostali nagrodzeni w 4 konkursach. Zapraszamy do zapoznania się ze zwycięskimi firmami i produktami zaprezentowanymi podczas RemaDays Warsaw 2022.

Zobacz film…