Toy Building: nowe możliwości biznesowe dla branży
We wrześniu br. w samym sercu dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Toy District w Los Angeles otwarte zostało centrum zabawkarskie. Toy Building skupia firmy z branży zabawkarskiej oraz nowo powstające start-upy. Ich salony wystawowe przyciągają nabywców, licencjodawców i decydentów z całego świata, którzy mogą w nich m.in. obejrzeć prototypy zabawek oraz poznać nowe trendy branżowe.
– Otwarcie Toy Building umacnia pozycję Południowej Kalifornii jako centrum handlu międzynarodowego, innowacji oraz biznesu w sektorze zabawek i gier. Ta globalna branża o wartości ponad 100 mld dol. zapewnia w Stanach Zjednoczonych dziesiątki tysięcy miejsc pracy w obszarach projektowania, produkcji, dystrybucji i sprzedaży detalicznej – podkreśla Greg Ahearn, prezes i dyrektor generalny The Toy Association. – Toy Building stwarza producentom zabawek z całego świata możliwość zaistnienia na Zachodnim Wybrzeżu. Tym samym dzielnica zabawek w El Segundo staje się coraz ważniejszą, rozwijającą się częścią krajobrazu biznesowego Los Angeles – dodaje.
Wśród najemców są takie firmy, jak Hasbro, LEGO, Crayola, Funko, Playmobil, Crazy Aaron’s oraz Faber-Castell. W sezonie Fall Preview (wrzesień-październik) zarówno w Toy Building, jak i w okolicznej dzielnicy Toy District swoje nowe linie produktowe i prototypy na jesień 2026 r. zaprezentuje około 200 firm.
Szczegółowe informacje: toyassociation.org/lafallpreview