Tom Holland i jego bracia łączą siły z Grupą LEGO
Grupa LEGO i aktor Tom Holland, znany z ikonicznej roli Spider-Man połączyli siły, by przekazać wartościowe przesłanie do dzieci i rodzin na całym świecie: nigdy nie przestawajcie się bawić. Wspólnie chcą na nowo rozbudzić ducha zabawy wśród dzieci i rodzin oraz pokazać, że dorastanie nie musi oznaczać rezygnacji z kreatywności i zabawy.
Aby szerzyć to przesłanie, Tom Holland występuje w porywającym, nowym, krótkim filmie zatytułowanym „Nie Przestawaj się Bawić”. Film osadzony jest w rytmach utworu „High Voltage” legend rocka AC/DC i jest żywym połączeniem zabawy i humoru. Niezależnie od tego, czy jesteś dzieckiem, czy po prostu młody duchem, film Grupy LEGO to apel, aby zachować wyobraźnię i ducha zabawy. „Nie Przestawaj się Bawić” jest częścią corocznej kampanii Grupy LEGO Rebuild the World, która celebruje pozytywny wpływ kreatywności i zabawy.
W trakcie filmu Tom łączy dwa klocki LEGO®, symbolizując moment, w którym wybiera drogę zabawy. Wciela się w szereg postaci, z których każda przypomina nam o mocy zabawy i przywraca światu potrzebne poczucie radości. Od olśnienia jako supergwiazda piłkarska (Gamechanger), przez dzielenie się mądrością jako przedsiębiorca (Innowator), wniesienie ekscytacji do stonowanej galerii (Kreator), przekształcenie się w tajną minifigurkę LEGO, po odegranie sztywnego szefa, który zapomniał, jak się bawić – Tom pokazuje, że zabawa zawsze jest wyborem, niezależnie od naszego wieku czy etapu życia.
Krótkie wideo zawiera różnorodne rekwizyty zbudowane z klocków LEGO, w tym parę specjalnie skonstruowanych butów z napędem rakietowym, barwny ogród pełen kreatywności i wyobraźni, zbudowanego w locie Feniksa LEGO oraz gigantyczne piłki nożne z klocków, megafony, dzikie zwierzęta i wiele więcej.
Tom Holland powiedział: „Uwielbiałem bawić się klockami LEGO jako dziecko. Z braćmi tworzyliśmy własne dzikie światy, zamieniając salon w prehistoryczną dżunglę z naszym zestawem dinozaurów LEGO albo układaliśmy tory wyścigowe dla naszych samochodów LEGO! Było wspaniale na nowo przeżyć te wspomnienia na planie. Zostanie oficjalnym ‘Playmakerem’ jest naprawdę fajne. Bez względu na to, jak bardzo byłem zajęty, nigdy nie przestałem się bawić… i nie zamierzam tego robić w najbliższym czasie!”
„Mam nadzieję, że ten krótki film, który stworzyliśmy z Grupą LEGO, pokaże, że zabawa jest sposobem wyrażania tego, kim jesteśmy, bez względu na wiek! Dla mnie zawsze była ważnym elementem poznawania świata i odbierania otoczenia, w którym się znajduję. Czy jestem na planie, czy po prostu spędzam czas z bratem i kumplami, staram się wprowadzać element zabawy we wszystko, co robię.”
Fani dostrzegą również prawdziwych braci Tom, Harry i Sam, pojawiających się niespodziewanie w filmie, gdy trio łączy siły, by celebrować prostą, radosną prawdę: pozostawanie w duchu zabawy łączy nas wszystkich.
Najnowsze badania zlecone przez Grupę LEGO wykazały, że 44% dzieci, w okresie dojrzewania odczuwa presję, by szybko dorosnąć, a 48% przyznało, że przestało się bawić zabawkami lub angażować w niektóre aktywności, ponieważ powiedziano im, że są „dziecinne” lub „niemowlęce”. Ankieta, która objęła 20 000 rodziców i dzieci w wieku 6–16 lat w 10 krajach, wykazała, że 24% dzieciom, często lub bardzo często, było mówione, że zabawa jest niemodna. W Polsce, na próbie 1 000 dzieci, 41% deklaruje nacisk na szybsze dorastanie; 50% porzuciło niektóre zabawki z powodu opinii innych; a 25% często usłyszało, że zabawa jest nie na czasie.
Film wyreżyserowali Los Pérez (Tania Verduzco i Adrián Pérez), nagradzany kreatywny duet znany ze swojego śmiałego stylu wizualnego, pełnego adrenaliny opowiadania historii i wyróżniającej się scenografii. Mają na swoim koncie prace z markami takimi jak Apple, Coca-Cola i Xbox oraz współprace z gwiazdami jak Selena Gomez, Uma Thurman, ASAP Rocky i Doja Cat, wnosząc swoją charakterystyczną iskrę do świata zabawy marki LEGO.
Julia Goldin, Chief Product and Marketing Officer w Grupie LEGO, powiedziała: „Ta kampania powstała, by podkreślić i wzmocnić znaczenie kreatywnej zabawy – nie tylko dla dzieci, lecz także dla rodzin i dorosłych. Wierzymy, że zabawa przekracza granice wieku; niezależnie od tego, czy masz 8 czy 80 lat, ma niezwykłą moc pobudzania wyobraźni, budowania pewności siebie i ponownego łączenia z tym, co naprawdę ważne. Z REGGIE jako naszym najnowszym Playmakerem, z radością pokazujemy, że zabawa jest ponadczasowa, wpływowa i ważniejsza niż kiedykolwiek.”
Więcej informacji: www.LEGO.com.
O badaniu
To internetowe badanie, zlecone przez Grupę LEGO, w którym 20 000 rodziców i dzieci zostali przeprowadzeni przez firmę badawczą OnePoll, zgodnie z kodeksem postępowania Market Research Society. Badanie uwzględniało opinie rodziców i dzieci z Wielkiej Brytanii, USA, Francji, Niemiec, Australii, Czech, Chin, Japonii, Meksyku i Polski.
Dane zbierano w okresie od 03/02/2025 do 24/02/2025. Badanie było nadzorowane i redagowane przez zespół badawczy OnePoll – MRS Company Partners, członkowie korporacyjni ESOMAR oraz członkowie British Polling Council.
O Grupie LEGO:
Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie budowniczych jutra poprzez siłę zabawy. LEGO System in Play, oparty na klockach LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko, co potrafią sobie wyobrazić.
Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 roku przez Ole Kirka Kristiansena, jej nazwa pochodzi od dwóch duńskich słów Leg Godt, które oznaczają „Baw się dobrze”.
Dziś Grupa LEGO pozostaje firmą rodzinną z siedzibą główną w Billund. Jej produkty są obecnie sprzedawane w ponad 120 krajach na całym świecie.
O Los Pérez:
Duet reżyserski Los Pérez, składający się z filmowców Tanii Verduzco i Adriána Péreza, to jedna z najbardziej przekonujących sił kreatywnych w branży. Znani z reklam i branded contentu za swoje odważne narracje, bujne i szczegółowe wizualia oraz kinowe budowanie światów.
Los Pérez współpracują kreatywnie od ponad dekady, jeszcze od czasów szkoły filmowej. Ich prace były międzynarodowo nagradzane przez AICP, ADCE, LIA, The Shots Awards, 1.4 Awards, Ciclope, Clios, D&AD, Cannes Lions, Young Directors Awards oraz znalazły się na liście Adweek Creative 100, gdzie wskazano ich jako wizjonerskich reżyserów zmieniających sposób, w jaki świat jest postrzegany. W 2023 r. opowiadali o swoim procesie twórczym na Festiwalu Ciclope, dzieląc się: „Jako duet mamy wciąż dwa niezależne umysły i rozwijamy się, wyrównując nasze punkty widzenia, by stworzyć w pełni ukształtowany świat dla każdego projektu.”
Los Pérez są dowodem na to, że dwa umysły są lepsze niż jeden. Tania i Adrián uzupełniają i wzmacniają swoje wrodzone instynkty twórcze, a wszystko, czego się dotkną, zyskuje na wartości. Każdy z ich imponujących projektów w tym roku to lekcja mistrzowska w opowiadaniu narracji, spójnym i ambitnym obrazie oraz dbałości o każdy szczegół. Współprace z markami obejmują projekty dla Apple, Tinder, Paramount+, Coca-Cola, Hyundai i Klarna.
O LEGO House:
Położony w Billund w Danii, LEGO House jest oficjalnym Home of the Brick™ i najlepszym miejscem docelowym dla fanów LEGO, oferującym interaktywne strefy doświadczeń, interaktywne place zabaw na dachu, muzeum LEGO oraz wkrótce nową LEGO® Masters Academy.