THE KIDULTS ARE COMING!

Grupa BrandTrends przedstawia kilka najważniejszych wniosków dotyczących najnowszego trendu jakim jest  Kidults

Każdego wieczoru po pracy Peter udaje się prosto do swojego dedykowanego „pokoju zabaw” w domu. To sanktuarium wypełnione półkami, na których starannie wystawiono rzędy kolorowych gier planszowych, figurek i skomplikowanych łamigłówek. Dziś wieczorem rozpakowuje swój najnowszy nabytek – limitowaną edycję gry planszowej, którą śledzi od tygodni. Z poczuciem tryumfu dodaje go do swojej kolekcji, już planując kolejny wieczór gier z przyjaciółmi, którzy podzielają jego pasję. To wszystko dla Petera jest czymś więcej niż tylko hobby, to ważna część jego codziennego życia.

W zmieniającym się krajobrazie branży zabawek transformacyjnym trendem, jest zmiana dynamiki rynku i profili konsumentów: pojawienie się „dzieciaków” – dorosłych takich jak Peter, którzy z taką samą pasją jak dzieci lgną do  zabawek. Nie jest to chwilowa moda, ale solidna ewolucja rynku, która nabiera tempa na całym świecie. Kidults to nie tylko konsumenci; to entuzjaści i kolekcjonerzy, którzy balansują na granicy nostalgii i współczesnego hobby. Ci dorośli dzielą się na trzy różne typy: Entuzjaści Kidults: zapaleni kolekcjonerzy, posiadający sześć lub więcej rodzajów zabawek. Są podstawą społeczności kidult. Casual Kidults: ci z umiarkowaną kolekcją czterech do pięciu typów, którzy łączą wypoczynek ze swoimi pasjami kolekcjonerskimi. Wybiórcze dzieciaki: osoby, które skupiają się na dwóch lub trzech typach osobowości, często kierując się głęboko zakorzenioną nostalgią.

 

 

Źródło: Spielwarenmesse. 

Czytaj więcej!