RAVENSBURGER: oficjalnie rozpoczyna sprzedaż bezpośrednią w Polsce od 1 stycznia 2021 r.

Ravensburger otworzył w Warszawie oddział swojej firmy. Dyrektorem Zarządzającym został Robert Kuczyński, posiadający ogromne doświadczenia na polskim rynku gier zabawek, który przez wiele lat pracował dla Hasbro Poland jako Key Account Manager, Commercial Director oraz General Manager. Jednym z głównych celów polskiego oddziału Ravensburger będzie nie tylko rozszerzenie dystrybucji, ale również wprowadzenie na rynek szeregu produktów aktualnie niedostępnych dla polskiego konsumenta.

Sprzedaż, obsługa klienta, marketing z jednego miejsca

Do tej pory Ravensburger dystrybuował swoje produkty w Polsce poprzez TM Toys Sp.z.o.o. Posiadał on w swoim asortymencie wybrane produkty Ravensburgera, jak również produkty innych producentów. „Otwarcie lokalnego oddziału firmy pozwoli nam na rozwój działalności poprzez wprowadzanie na rynek nowych marek oraz produktów, rozszerzając portfolio Ravensburger w Polsce, w znacznym stopniu odpowiadając na potrzeby konsumentów i wykorzystując potencjał polskiego rynku”, powiedział Robert Kuczyński.

W skład zespołu Ravensburger w Polsce wchodzą Key Account Managerowie Michal Hinc i Jakub Kochanowski oraz Joanna Bobińska i Emilia Soloducha, które są odpowiedzialne za szeroko pojętą obsługę klienta i planowanie dostaw. Marketing Manager Aleksandra Dąbrowska jest zaangażowana w kreowanie popytu dla wszystkich marek Ravensburgera wśród polskich konsumentów, poprzez jak najlepsze działania marketingowe. Odpowiada również za materiały sprzedażowe i reklamowe, a w przyszłości będzie wspierać sklepy z zabawkami przykuwającymi uwagę kampaniami POS w świecie rzeczywistym, jak i wirtualnym.

Od jesieni zespół jest w trakcie bardzo intensywnych przygotowań do odniesienia pełnego sukcesu w roku 2021. „Rozmawiamy z partnerami handlowymi, dostawcami, agencjami reklamowymi, aby jak najlepiej przygotować się do pełnej działalności handlowo – operacyjnej. Zdołaliśmy już zaprezentować nasze najważniejsze linie produktowe oraz plany promocyjne na kolejne lata obecności na polskim rynku. Teraz, gdy nasza działalność została oficjalnie rozpoczęta, będziemy pilnie rozpoczynać proces dostaw do naszych kluczowych klientów z początkiem stycznia przyszłego roku” – dodaje Robert Kuczyński.

Zmiany w ofercie

Biuro planuje odnowić około 50 procent aktualnie oferowanego portfolio produktów oraz wprowadzić kilkaset nowości. Miłośnicy puzzli wkrótce znajdą na półkach znacznie większy wybór produktów, w tym zupełnie nowy format jakim jest „Puzzle Moment”, będący nowością w skali światowej. „Wprowadzamy również wysokiej jakości zabawki drewniane BRIO oraz bardzo popularne gry logiczne marki Thinkfun” – uzupełnia Aleksandra Dąbrowska. Skupimy się także na międzynarodowych bestsellerach, takich jak fantastycznie sprzedająca się gra planszowa „Disney Villainous” czy licencjonowane wersje gry rodzinnej Labyrinth, takie jak „Psi Patrol” i „Pokémon”.

page2image1817504 page2image1817728 page2image1818176 page2image1817952 page2image1818400 page2image1818624

 

Zespół Ravensburger Polska (od lewej do prawej): Aleksandra Dąbrowska (Marketing Manager) Robert Kuczyński (Managing Director), Joanna Bobińska (Customer Service Specialist), Michał Hinc (Key Account Manager), Emilia Sołoducha (Customer Service Specialist) i Jakub Kochanowski (Key Account Manager).