PIŁKARSKIE PRODUKTY NA LICENCJI POLSKIEGO ZWIĄZKU PIŁKI NOŻNEJ

Program licencyjny Polskiego Związku Piłki Nożnej to kolekcja produktów ze znakami towarowymi z rodziny PZPN oraz wizerunkami zawodników reprezentacji Polski. To propozycja dla kibiców piłkarskich, aby być jeszcze bliżej reprezentacji Polski, a dla producentów szansa na stworzenie wyjątkowych artykułów. PZPN od 2013 roku rozwija swój program licencyjny, stale współpracując z kilkunastoma licencjobiorcami. Dziś mając w portfolio prawie 500 produktów, dwa sklepy stacjonarne oraz jeden online stawiany jest jako wzorzec dla innych piłkarskich federacji europejskich. Harmonogram najbliższych meczów reprezentacji Polski zapowiada się niezwykle ciekawie, z ośmioma pojedynkami jeszcze w 2020 roku oraz przyszłorocznymi finałami mistrzostw Europy, w których na pewno wystąpi nasza drużyna. Więcej informacji o programie licencyjnym PZPN oraz zapytania odnośnie współpracy i tworzenia nowych produktów można kierować na adres marketing@pzpn.pl.

Popularność piłki nożnej i reprezentacji Polski

Piłka nożna dziś to sport nr 1 Polaków, 48% dzieci w Polsce uprawia tę dyscyplinę, a 70% Polaków deklaruje, że to główna dziedzina sportu, którą się interesuje. Piłka nożna to sport nie tylko dla mężczyzn, identyfikujemy trend związany z tym, że kobieca odsłona tej gry zyskuje coraz większe zainteresowanie, 63% Polek deklaruje, że lubi i ogląda ten sport. Popularność tej dyscypliny to zasługa jej pozytywnego wizerunku oraz reprezentacji Polski, której kibicuje 87% Polaków (Kantar Media, 2019). Reprezentanci Polski, którzy odnoszą sukcesy na europejskich boiskach – Robert Lewandowski, Kamil Glik, Wojciech Szczęsny, Grzegorz Krychowiak, Piotr Zieliński, Arkadiusz Milik, Kamil Grosicki to tylko wybrane postaci, które dla młodych zawodników i zawodniczek są wzorem do naśladowania na boisku i w życiu codziennym.

Precyzyjne zasady i szeroki zakres licencji 

Nabywając licencję PZPN, licencjobiorcy mogą posługiwać się na produktach logo Polska
oraz rozpoznawalnym hasłem Łączy nas piłka, wizerunkami zawodników i zawodniczek reprezentacji Polski w jej oficjalnym stroju. Przedmiotem licencjonowania jest również wizerunek maskotki drużyny narodowej – Orła Bielika. Każdy z producentów otrzymuje dostęp do obszernej bazy zdjęć oraz portalu licencyjnego z materiałami graficznymi.

Licencjobiorcy PZPN tworząc produkty licencyjne podkreślają walory związane z wykorzystaniem piłki nożnej, charakteryzującej się wyjątkowymi wartościami, ideą rywalizacji, zdrowym trybem życia oraz zasadami fair play. Co więcej, znacząca medialność, rozpoznawalność oraz zaufanie do reprezentacji
i jej zawodników to sposób na dotarcie do nowej, bardzo zaangażowanej, grupy odbiorców.

Warto podkreślić, że kolejne miesiące będą stały pod znakiem piłki reprezentacyjnej. Po dwóch meczach z Holandią (przegrana 1:0) oraz Bośnią i Hercegowiną (wygrana 2:1), reprezentacja zagra w tym roku jeszcze 6 meczów. W przyszłym roku rozpocznie natomiast zmagania w eliminacjach do mistrzostw świata w Katarze oraz weźmie udział w finałach mistrzostw Europy, grając na pewno z Hiszpanią i Szwecją. Warto podkreślić, że awans na EURO 2020 to dla tej drużyny trzecia z rzędu promocja na międzynarodową imprezę piłkarską.

Bogata oferta, sprawdzona jakość i nieustanny rozwój

Poranna kawa w kubku z ulubionym zawodnikiem, a wieczorem rodzinne układanie puzzli z naszymi boiskowymi bohaterami? To wszystko możliwe dzięki produktom z wizerunkami reprezentantów Polski, które dostępne są w Sklepie Kibica Reprezentacji Polski (www.sklep.laczynaspilka.pl), dużych sieciach handlowych, stacjach benzynowych, księgarniach i punktach sprzedaży prasy. Katalog produktów licencyjnych to prawdziwy raj dla wszystkich kibiców reprezentacji Polski. Młodszych kibiców zainteresują artykuły szkolne, szaliki, kolorowanki, pościele, gry planszowe i karciane oraz karty i figurki kolekcjonerskie. Poza tym, dostępne są etui do telefonów, kubki, bidony, akcesoria komputerowe, wartościowe w treści książki oraz produkty spożywcze, w tym woda mineralna i lody. Ofertę uzupełnia bogata kolekcja odzieży, z oficjalną koszulką meczową reprezentacji na czele.

Wszystkie produkty licencyjne PZPN oznaczone są odpowiednim znakiem z podpisem Oficjalny Produkt Licencyjny PZPN. Asortyment z taką notą to gwarancja najwyższej jakości oraz pewność, że powstały zgodnie ze standardami Polskiego Związku Piłki Nożnej. Trzystopniowa akceptacja produktów sprawia, że nasze produkty są sprawdzane pod wieloma względami: wizualnymi, użytkowymi oraz merytorycznymi. W 2016 roku Unia Europejskich Związków Piłkarskich (UEFA) wyróżniła PZPN i program licencyjny nagrodą UEFA KISS Marketing Award w kategorii Najlepsze partnerstwo komercyjne. Dziś mamy przyjemność współpracować z prawie 20 licencjobiorcami, jednakże, z myślą o kibicach, stale staramy się powiększać skalę działania i budować nową ofertę. Więcej informacji o programie licencyjnym PZPN oraz zapytania odnośnie współpracy i tworzenia nowych produktów można kierować na adres marketing@pzpn.pl.

Łączy nas piłka!