Nowy magazyn „STITCH” inspirowany serialem Disneya
Wydawnictwo Story House Egmont wprowadza na rynek prasowy oficjalny magazyn „Stitch” inspirowany bardzo popularnym serialem animowanym Disneya kierowanym do dzieci w wieku przedszkolnym. Pierwszy numer ukazał się 23 czerwca 2025 roku. Szykuje się nie lada gratka dla najmłodszych fanów błękitnego stworka z kosmosu i jego przyjaciółki Lilo. Dwumiesięcznik można kupić w punktach sprzedaży prasy na terenie całego kraju oraz na www.egmont.pl
Czasopismo skierowane jest do dzieci powyżej 5. roku życia. Na 32 stronach magazynu miłośniczki i miłośnicy Lilo i Sticha będą mogli śledzić ich szalone przygody, wspólne zabawy i popołudnia przy dźwiękach piosenek Elvisa Presleya. Z każdej historyjki płynie ważna lekcja o przyjaźni, zrozumieniu i wspólnym działaniu. Czytelnicy magazynu będą mogli się też przekonać, że odmienność trzeba szanować. W każdym numerze magazynu czytelnicy znajdą specjalnie opracowane zadania wspomagające rozwój manualny i emocjonalny. Stitch, Lilo i Angel pomogą dzieciom zdobyć nowe umiejętności, ćwiczyć rozpoznawanie liczb, liter i kolorów, a także budować właściwe relacje z innymi. Do każdego numeru czasopisma będzie dołączany super prezent-zabawka.
STITCH
Redaktor prowadzący: Jolanta Tomala
Product manager: Katarzyna Kaczan-Borowska
Liczba stron: 36 stron
Format: 208×278
Cena: 24,99
Grupa docelowa: 5+ lat
Częstotliwość: dwumiesięcznik
Premiera: 23.06.2025
W pierwszym numerze magazynu najmłodsi wraz z rodzicami poznają Stitcha, jego serdeczna przyjaciółkę Lilo i Angel – wysłanniczkę z kosmosu. Redakcja przygotowała też dużo zagadek i łamigłówek, oraz mnóstwo ciekawostek z całego świata. Na fanów łamigłówek czeka koło fortuny, szukanie par i mnóstwo zagadek graficznych, a miłośnikom i miłośniczkom prac plastycznych polecamy sekcję z kolorowankami oraz dział „Zrób to sam” poświęcony rozwijaniu kreatywności. Do numeru 1/2025 dołączony jest super prezent – puchaty notesik z długopisem ze Stitchem i bransoletka z zawieszką.
Wprowadzenie magazynu wsparte jest kampanią w serwisach parentingowych oraz komunikacją w mediach społecznościowych i czasopismach z portfolio wydawnictwa.