Nowość w branży reklamowej: European Sellers & Buyers

 

Firmy działające w szeroko pojętej branży reklamowej mogą już korzystać z nowoczesnej platformy internetowej European Sellers & Buyers. Serwis oferuje aż siedem narzędzi przydatnych w codziennej pracy. Wspierają one działalność eksportową oraz ułatwiają komunikację między dostawcami i dystrybutorami upominków promocyjnych z całego rynku europejskiego.

Siedem narzędzi wygodnej komunikacji

Platforma European Sellers & Buyers powstała, aby wyjść naprzeciw potrzebom wszystkich uczestników rynku reklamowego. Tworzy ją siedem przemyślanych narzędzi, które spełniają trzy główne funkcje: umożliwiają dotarcie z ofertą do tysięcy odbiorców z 35 krajów, pomagają w wyszukaniu interesujących produktów oraz ułatwiają kontakt między obiema stronami branży reklamowej. Z dostępnych opcji mogą skorzystać zarówno eksporterzy upominkówposzukujący klientów w całej Europie, jak i importerzy, którzy chcą poszerzyć sieć swojej dystrybucji.

Szybki dostęp do europejskiej oferty

Jedną z głównych funkcjonalności ESB Online jest umieszczona na stronie głównej www.esbook.eu prosta w obsłudze wyszukiwarka. To za jej pomocą dystrybutorzy artykułów promocyjnych oraz agencje reklamowe mogą szybko odnaleźć produkty i dostawców z całego rynku europejskiego. Możliwość wybrania kryteriów wyszukiwania (np. kraju, kategorii czy konkretnego produktu) ułatwia pracę i gwarantuje uzyskanie precyzyjnych wyników.

Umieszczając swoją ofertę na ESB Online, eksporterzy upominków mogą liczyć na szeroki zasięg promocji. 20 000 działających w branży użytkowników z łatwością odnajdzie precyzyjnie skategoryzowane produkty oferowane przez dostawcę. Firmy, którym zależy na najwyższych pozycjach wyszukiwania, mogą ponadto skorzystać z polecanej opcji Top Supplier. W ten prosty sposób można wyróżnić swoją ofertę zarówno w wybranym kraju, jak i w obrębie Europy.

Użytkownicy platformy ESB mają do dyspozycji także praktyczną „zapytarkę”. Połączona z wyszukiwarką opcja umożliwia bezpośrednie wysłanie zapytania o dany produkt. To bardzo wygodna funkcja dla importerów i zarazem dodatkowy sposób szybkiego kontaktu, który szczególnie cenią dostawcy upominków.

Promocja i budowanie wizerunku firmy

Platforma European Sellers & Buyers obejmuje też narzędzia, które pomagają w budowaniu relacji między przedstawicielami europejskiej branży reklamowej. Poprzez zamieszczane na stronie newsy dostawcy upominków wzmacniają swoje działania promocyjne oraz profesjonalny wizerunek, docierając do 20 000 importerów z całej Europy. Z kolei dystrybutorzy oraz agencje reklamowe dzięki aktualnościom mogą zawsze być na bieżąco i dostosowywać swoje działania do rozwoju branży.

Jednym z najważniejszych narzędzi ESB Online, które są bezpośrednio powiązane z aktualnościami na stronie, jest regularny newsletter. Comiesięczna wysyłka wiadomości do 78 000 odbiorców z branży stwarza różne możliwości promocji własnych produktów i prezentacji firmowych nowości. Zapisani na newsletter użytkownicy platformy otrzymują najważniejsze informacje o trendach, wydarzeniach oraz interesujących ofertach partnerów biznesowych wprost na swoją skrzynkę pocztową.

Drukowany katalog ESB i dodatkowe narzędzia

Filarem, na którym opiera się nowoczesna platforma European Sellers & Buyers, jest drukowane wydanie ukazującego się już od ośmiu lat katalogu ESB. Jako podręczna baza danych o produktach i brandach z europejskiego rynku reklamy trafia on do 5000 dystrybutorów oraz agencji z 24 krajów. Tym samym jako cenne narzędzie wspierające działalność eksportową z powodzeniem sprawdza się w pracy każdego dostawcy. Natomiast dla importerów katalog ESB stanowi kompleksowe źródło informacji, które pomaga w rozwoju sieci dystrybucji artykułów promocyjnych o zasięgu europejskim.

W ramach działania ESB Online dostawcy upominków mogą także skorzystać z atrakcyjnej opcji telemarketingu. Realizowana w profesjonalny sposób telefoniczna forma promocji trafia z komunikatami do precyzyjnie wybranych grup odbiorców – spośród 35 000 importerów z 24 europejskich krajów. Dzięki tej usłudze eksporterzy mają szansę nie tylko przedstawienia oferty konkretnego produktu, ale także przekazania informacji o własnej działalności lub zbliżających się wydarzeniach. Rozmówcy, czyli agencje reklamowe i dystrybutorzy upominków, uzyskują w ten sposób najważniejsze dane, mając jednocześnie możliwość poznania wszystkich interesujących szczegółów.

Równie przydatnym, siódmym z oferowanych narzędzi są publikowane ogłoszenia. Jako źródło informacji o nowościach produktowych bądź promocjach w firmie stanowią cenne wsparcie sprzedaży. Możliwość przeglądania oraz dodawania branżowych wiadomości mają zarówno dostawcy, jak i importerzy upominków. Przy każdym komunikacie znajduje się opcja szybkiej odpowiedzi, dzięki której użytkownik serwisu może łatwo skontaktować się z firmą, która zamieściła ogłoszenie. Sprawna komunikacja i duże możliwości promocji to najważniejsze atuty każdego narzędzia ESB.

Szczegółowe informacje o działaniu oraz możliwościach European Sellers & Buyers znajdują się na stronie esbook.eu.

Zdjęcie: European Sellers & Buyers; MATERIAŁ SPONSOROWANY