Nowa gwiazda w portfolio Orbico!

Twistshake to znana marka w kategorii produktów dziecięcych, dystrybuowana na całym świecie. Od 1 czerwca 2021 roku ekskluzywną dystrybucją marki w Polsce zarządza Orbico Sp. z o.o.

Twistshake został założony w 2014 roku przez Vienara Roaksa, który dostrzegł wiele potencjalnych  trudności z obsługą produktów dla dzieci, gdy opiekował się swoim siostrzeńcem, a później odkrył, że ludzie w jego otoczeniu doświadczają tej samej frustracji. Vienar i Camillo (współzałożyciele firmy) przeprowadzili wywiady ze 100 rodzicami na temat stosowania i ich doświadczeń dla dostępnych na rynku produktów dla dzieci w tamtym czasie oraz tego, co można by ulepszyć.

Wtedy też narodził się pomysł oferowania najlepszej butelki dla niemowląt typu „wszystko w jednym” w oparciu o funkcjonalność, design i styl życia, a pierwszy pojemnik z butelkami dla niemowląt pojawił się w Szwecji w kwietniu 2015 roku. Pierwsze produkty przechowywane były w letnim domu Vienars, tam też trwały prace nad rozpoczęciem sprzedaży do sklepów detalicznych i rodziców, aby dotrzeć z przekazem o nowych produktach, rozpoczęli współpracę z ambasadorami marki, którzy pokochali te produkty.

Efekt koncentracji na innowacjach i analizie potrzeb i zachowań konsumenckich sprawił, że Twistshake zdobył wiele nagród za swoje produkty, wśród których znalazł się:

  • Produkt dla niemowląt roku 2015 w Szwecji
  • Butelka dla niemowląt roku 2016 w Kanadzie
  • Innowacja dla niemowląt roku 2016 w Belgii
  • nagrody BANTA dla produktów wysoko rekomendowanych w Wielkiej Brytanii 2016
  • Nagroda Rodziców w Polsce 2015

Dziś Twistshake to znana marka w kategorii produktów dziecięcych, dystrybuowana na całym świecie. Asortyment produktów obejmuje wszystko, od butelek dla niemowląt i kubków niekapkowych po wózki i tekstylia. Dzisiejszą wizją Twistshakes jest stać się globalną, kompleksową marką dla dzieci. Strategia łączenia dystrybucji w sklepach ze współpracą z lokalnymi ambasadorami marki w celu budowania świadomości marki okazała się bardzo skuteczna, czego rezultatem był szybki wzrost. Wraz z częstym wprowadzaniem nowych produktów, grono fanów marki szybko rośnie i coraz więcej rodziców dostrzega korzyści płynące z używania produktów Twistshake w swoim życiu.

W związku z nowymi trendami konsumenckimi, takimi jak wzrost napędzany wyższymi średnimi wydatkami na dziecko, faktem, że pary decydują się na posiadanie dzieci w późniejszym wieku, gdy siła nabywcza jest wyższa, coraz bardziej ruchliwy styl życia wśród rodziców i zapotrzebowanie na łatwość użytkowania i funkcjonalność, która wspiera codzienne życie, Twistshake ma przed sobą świetlaną przyszłość wspierającą rodziców i ich rodzicielstwo. Więcej szczegółów na: toys.orbico.pl.

 

O Twistshake

Naszą wizją jest tworzenie wspomnień, które przetrwają pokolenia. Dzięki wartościom takim jak niezależność, odwaga i tworzenie wspomnień chcemy zapewnić rodzicom i dzieciom lepsze warunki na początku życia. Od samego początku Twistshake stał się globalnym graczem zatrudniającym ponad 110 pracowników, który koncentruje się na budowaniu dystrybucji detalicznej i zwiększaniu świadomości marki poprzez nowe kanały konsumenckie, takie jak media społecznościowe i ambasadorzy marki.