MGAE: kampania „Zrozumieć dziecięcy świat”

Agencja mediowa ONE House startuje z nową odsłoną kampanii edukacyjnej „Zrozumieć dziecięcy świat” dla marki BABY born. Tym razem projekt koncentruje się na emocjach – tych wielkich i małych – oraz ich roli w codziennym życiu dzieci i rodzin. Kampania potrwa od 1 do 22 czerwca 2025 roku i ma na celu dalsze budowanie świadomości marki oraz wspieranie rodziców w lepszym rozumieniu potrzeb emocjonalnych swoich dzieci.

Głównym elementem kampanii jest druga część e-booka „Zrozumieć dziecięcy świat: poradnik świadomego rodzica”, napisana przez psychologa i autora bestsellerów Przemka Staronia. Publikacja bazuje na drugim sezonie serialu „BABY born” i ponownie wprowadza czytelników w świat Emmy i misia Teddy’ego. Tym razem bohaterowie pomagają odkrywać bogaty krajobraz dziecięcych emocji – od radości, przez ekscytację, aż po trudniejsze uczucia, takie jak smutek czy złość.

Nowością w poradniku są karty uczuć i emocji, które wspierają dzieci (i dorosłych) w rozpoznawaniu i nazywaniu przeżyć w sposób radosny, kreatywny i dostosowany do dziecięcej wrażliwości.

Warto pamiętać, że wspieranie rozwoju emocjonalnego dzieci to nie chwilowy trend, lecz jedna z kluczowych potrzeb współczesnego rodzicielstwa. Umiejętność rozumienia i wyrażania emocji wpływa na relacje dziecka z otoczeniem, sposób postrzegania świata i kształtowanie samooceny. Dając dzieciom odpowiednie narzędzia i poświęcając naszą uwagę, wspieramy nie tylko ich rozwój, ale także budujemy silniejszą więź.

Wierzymy, że emocje dzieci – te radosne i te trudniejsze – powinny być zauważane, nazywane i traktowane z czułością. Dlatego z ogromnym zaangażowaniem wspieramy rodziców i opiekunów w budowaniu emocjonalnej odporności najmłodszych już od pierwszych lat życia. Nasz e-book powstał z myślą o tym, by stać się prostym, dostępnym przewodnikiem, który pomoże dorosłym lepiej rozumieć dziecięce uczucia – bo wiemy, że czytanie emocji nie zawsze jest łatwe – Katarzyna Spieszko, Marketing Manager MGA Entertainment Poland.

Integralną częścią kampanii był również konkurs z okazji Dnia Dziecka: „Pokaż emocje z Emmą i Teddym!”, który wystartuje 1 czerwca na profilu marki BABY born na Instagramie. Zadanie polega na stworzeniu rysunku przedstawiającego siebie z bohaterami serialu oraz pokazaniu wspólnie przeżywanej emocji. Konkurs potrwa do 22 czerwca 2025 roku, a na uczestników czekają atrakcyjne nagrody.

„Zrozumieć dziecięcy świat” to kampania, która nie tylko promuje wartościową treść, ale też realnie wspiera rodziny w codziennych wyzwaniach emocjonalnych. Cieszymy się, że możemy kontynuować ten projekt i pogłębiać jego przekaz w drugiej edycji – mówi Dagna Ważyńska Account Specialist.

**********

Agencja ONE House odpowiada za strategię, kreację i produkcję e-booka, planowanie działań digitalowych, promocję w social media oraz kampanię Meta Ads skierowaną do rodziców i opiekunów dzieci w wieku 3-8 lat w całej Polsce.

MGA Entertainment jest jedną z największych i najszybciej rozwijających się prywatnych firm z branży zabawek i rozrywki na świecie. Firma z siedzibą w Los Angeles i oddziałami na całym świecie tworzy innowacyjne, zastrzeżone i licencjonowane produkty konsumenckie i rozrywkowe, w tym zabawki, gry, lalki, odzież, elektronikę użytkową, dekoracje domowe, artykuły papiernicze, artykuły sportowe, filmy i seriale telewizyjne. Rodzina MGA obejmuje wielokrotnie nagradzane marki, takie jak L.O.L. Surprise!™, Little Tikes®, Rainbow High™, Bratz®, MGA’s Miniverse™, Fluffie Stuffiez™, Na! Na! Na! Surprise™, BABY born®, Zapf Creation®. Więcej informacji znaleźć można na stronie www.mgae.com oraz w social mediach: LinkedIn, Twitter i Facebook.