MATTEL: KAMPANIA „BARBIE. ŚWIAT NIEOGRANICZONYCH MOŻLIWOŚCI”
Barbie startuje z nową aktywacją konsumencką, której twarzą została Julia Żugaj. Konkurs jest elementem kampanii „Barbie. Świat nieograniczonych możliwości”, mającej na celu wspieranie dziewczynek w budowaniu pewności siebie, odkrywaniu pasji i realizacji marzeń.
Julia Żugaj to jedna z najpopularniejszych influencerek młodego pokolenia, a jej współpraca z Barbie doskonale oddaje wartości, które łączą ją z marką. Zarówno Julia, jak i Barbie, promują autentyczność, wyrażanie siebie i odwagę w realizowaniu własnych marzeń. Jej wszechstronna kariera – od mediów społecznościowych, przez muzykę i taniec, po występy sceniczne i telewizyjne – to przykład na to, że hasło „Możesz być, kim chcesz” staje się rzeczywistością. Julia inspiruje swoich młodych fanów do działania, motywuje ich do odkrywania własnego nieograniczonego potencjału i spełniania marzeń. Właśnie dlatego Barbie, wspólnie z Julią, zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie – pełnym pozytywnych emocji, nagród i okazji do osobistego spotkania z idolką.
Wyjątkowe nagrody
Wśród nagród w konkursie znajdują się m.in. podwójne bilety na drugą edycję MoonFestu – autorskiego festiwalu Julii Żugaj. Każdy z 10 laureatów otrzyma dwa zaproszenia: bilet meet & greet z Julią, umożliwiający osobiste spotkanie z influencerką przed rozpoczęciem głównej części wydarzenia, oraz bilet golden circle dla opiekuna, gwarantujący dostęp do najlepszej strefy pod sceną podczas koncertu. Do wygrania są również najmodniejsze lalki Barbie Deluxe Style, inspirowane aktualnymi trendami w świecie mody. Dodatkowo, każda osoba, która zarejestruje się w konkursie, otrzyma unikalną niespodziankę przygotowaną specjalnie na tę okazję przez Julię i markę Barbie.
Jak wziąć udział w konkursie?
Zasady są proste – aby wziąć udział w konkursie, wystarczy:
- kupić zabawki Barbie (produkowane przez Mattel) za minimum 50 zł,
- zarejestrować dowód zakupu na stronie konkursbarbie.pl,
- zagrać w prostą grę na czas – nagrody trafią do najszybszych graczy!
Akcja ma ogólnopolski zasięg i potrwa od 12 maja do 16 czerwca 2025 roku. Szczegóły i regulamin konkursu znajdują się na stronie www.konkursbarbie.pl.
Konkurs jest częścią kampanii marki Barbie w 2025 roku, której celem jest inspirowanie dziewczynek do odkrywania swojego nieograniczonego potencjału i dążenia do realizacji marzeń. Aktywacja obejmuje kanały digital, działania w punktach sprzedaży oraz media społecznościowe, z wsparciem na kanałach Julii Żugaj.