LEGO BADANIE: Prawie połowa dzieci w Polsce chciałaby, aby ich zabawki wyrażały także smutek i złość
9 na 10 dzieci w Polsce uważa, że ich zabawki przedstawiają tylko pozytywne emocje, jak śmiech i szczęście. Jednocześnie prawie połowa z nich wolałaby, aby ich misie, lalki lub figurki pokazywały także negatywne emocje. To wniosek z badania Instytutu GOLIN na zlecenie Grupy LEGO®, które wskazuje, że 45% dzieci w Polsce czuje się zestresowanych, a co czwarte odczuwa smutek lub złość. Większość z nich szuka pocieszenia wśród przyjaciół – 94% młodych badanych czuje się szczęśliwa wśród bliskich znajomych. Jak dorośli mogą pomóc najmłodszym rozmawiać o negatywnych emocjach oraz o tym, jak budować trwałe relacje z innymi?

Dzieci szukają zrozumienia i pocieszenia w przyjaźni
Dzieci potrzebują reprezentacji, także w trudnych tematach
O „Badaniu przyjaźni” 2022: Badanie zostało przeprowadzone przez Opinium Research wśród 18 000 dzieci w wieku 6-12 lat w Wielkiej Brytanii, USA, Niemczech, Australii, Chinach, Polsce, Czechach, Węgrzech, Turcji, Kanadzie, Meksyku, Francji, Włoszech, Holandii, Hiszpanii, Szwecji, Japonii, Danii i Korei Południowej. Badania prowadzone były od 19 grudnia 2022 do 5 stycznia 2023 roku.
O Grupie LEGO: Misją Grupy LEGO jest inspirowanie i rozwijanie przyszłych projektantów i konstruktorów poprzez zabawę. System zabawy LEGO, którego fundamentem są klocki LEGO, pozwala dzieciom i fanom budować i przebudowywać wszystko to, co potrafią sobie wyobrazić.Grupa LEGO została założona w Billund w Danii w 1932 r. przez Olego Kirka Kristiansena. Nazwa firmy pochodzi od dwóch duńskich słów LEg GOdt, które oznaczają „baw się dobrze”. Dzisiaj Grupa LEGO wciąż jest przedsiębiorstwem rodzinnym z siedzibą w Billund, ale jej produkty są sprzedawane w ponad 130 krajach świata.Więcej informacji jest dostępnych na stronie: www.LEGO.com.