Kultowy fioletowy dinozaur powraca na ekrany!
Uwielbiany przez najmłodszych fioletowy dinozaur powraca w wielkim stylu! Po raz pierwszy od 14 lat telewidzowie mają szansę obejrzeć nowe przygody Barneya – tym razem w animowanej wersji. Już 14 października br., „Świat Barneya” zadebiutował na kanale Cartoonito oraz na platformie streamingowej Max.
Barney to postać dobrze znana światowej popkulturze – kto nie kochał tego sympatycznego fioletowego dinozaura? Jego piosenki i pełne radości przygody przez lata cieszyły się popularnością wśród najmłodszych widzów. W tym miesiącu Barney powraca, by oczarować kolejne pokolenie – „Świat Barneya” to animacja skierowana do współczesnych przedszkolaków.
– „Świat Barneya” trafia we właściwą dla dzisiejszych rodziców nutę nostalgii i przedstawia tego ikonicznego dinozaura nowemu pokoleniu przedszkolaków. To nasza definicja „najlepszej animacji” – komentuje Michael Ouweleen, prezes Adult Swim, Cartoon Network, Discovery Family i Boomerang.
Nowa produkcja koncentruje się na perypetiach fioletowego dinozaura oraz jego przyjaciół. Akcja serialu toczy się głównie na placu zabaw, gdzie Barney i jego wesoła ferajna przeżywają rozmaite przygody. Wśród bohaterów produkcji znajdą się postaci znane z oryginalnego „Barneya”, jak np. Baby Bop – urocza i pełna energii zielona dinozaurzyca-artystka. Kogo jeszcze dzieci zobaczą w „Świecie Barneya”?
- Billy’ego – żółtego dinozaura, który kocha aktywność fizyczną i głośne dźwięki,
- Davida – empatycznego i troskliwego chłopca,
- Mel – bystrą dziewczynkę, która nie ugnie się przed niczym,
- Vivie – dziewczynkę, która kocha tworzyć i być kreatywną.
Na widzów czekają 52, 11-minutowe odcinki, w których nie zabraknie dobrej zabawy, piosenek (będzie ich aż 25!) oraz… istotnych wartości. Barney pokaże swoim małym przyjaciołom, jak ważne jest pomaganie innym, dlaczego warto mówić prawdę i jak praktyka czyni mistrza – a to tylko kilka przykładów ważnych lekcji, jakie najmłodsi poznają dzięki serialowi! Animowany Barney nadal przypomina swój telewizyjny pierwowzór – nadal pomaga dzieciom odkrywać swoją wyjątkowość oraz uczy je, jak ważna jest miłość do siebie i innych, a także – do środowiska. Dinozaur jest świetnym słuchaczem, który rozumie wielkie uczucia małych dzieci, ponieważ sam je odczuwa – radość, smutek i wszystko pomiędzy!
– Rodzice dorastali z Barneyem i jego przyjaciółmi, oglądając oryginalny serial; śmiali się, uczyli się i śpiewali – mówi Fred Soulie, starszy wiceprezes i dyrektor generalny Mattel Television – Jesteśmy dumni ze współpracy z Warner Bros. Discovery, bo dzięki niej możemy przedstawić nową, świeżą wersję Barneya globalnej rodzinnej widowni.
Serial został wyprodukowany przez Mattel Television i Nelvanę (należącą do Corus Entertainment) we współpracy z Warner Bros. Discovery. Ze strony Mattel Television za produkcję odpowiadali Michelle Mendelovitz i Josh Silverman, natomiast ze strony Nelvany – Doug Murphy, Mellany Welsh i Pam Westman.
O Cartoonito
Cartoonito, będący częścią Warner Bros. Discovery Kids & Family, to kanał telewizyjny skierowany do najmłodszych widzów, który dostarcza najlepsze animacje dla przedszkolaków, takie jak „Batwheels”, „Królik Bugs: nowe konstrukcje”, „Tomek i przyjaciele”, „Pająk Lucas” i wiele innych. Cartoonito jest miejscem wypełnionym śmiechem i pozytywną energią, w którym dzieci i ich rodziny mogą czuć się bezpiecznie wśród zaufanych bohaterów. Cartoonito wspiera potencjał każdego przedszkolaka poprzez celebrowanie jego wyjątkowości i zachęcanie go do traktowania innych z empatią, szacunkiem i uczciwością. Kanał oferuje doskonałą mieszankę nowoczesnych kreskówek ze świata kultowych marek Warner Bros. Discovery wyprodukowanych przez Warner Bros. Animation oraz Cartoon Network Studios.
O Mattel
Mattel to wiodąca globalna firma zajmująca się zabawkami i rodzinną rozrywką, będąca właścicielem najbardziej ikonicznych marek na świecie. Mattel angażuje konsumentów i fanów za pośrednictwem swoich franczyz, w tym Barbie®, Hot Wheels®, Fisher-Price®, American Girl®, Thomas & Friends™, UNO®, Masters of the Universe®, Matchbox®, Monster High®, MEGA® i Polly Pocket®, a także innych popularnych marek własnych i licencyjnych. Produkty Mattela są sprzedawane we współpracy z wiodącymi firmami e-commerce i sklepami detalicznymi na całym świecie.
Zdjęcie: Warner Bros. Discovery Kids & Family, Mattel Television i Nelvana