Gwiazda na Gwiazdkę, czyli akcja organizatorów KIDS’ Time

Celem akcji jest promocja artykułów, które zostały nagrodzone KIDS’ Time Star – statuetką wręczaną podczas kieleckiej wystawy. A ta od przeszło 20 lat skupia największe światowe firmy branży artykułów dla matki i dziecka.

– „Gwiazda na Gwiazdkę” to zachęcenie do zakupu produktów sygnowanych naszym znakiem KIDS’ Time, jako świątecznych prezentów. Choć same targi są dedykowane zwiedzającym z branży, to akcja skierowana jest do rodziców maluszków i starszych dzieci – mówi Dyrektor Wydziału Public Relations Targów Kielce Agnieszka Wicha-Dauksza. Targi Kielce stworzyły listę produktów, które idealnie nadają się na gwiazdkowe prezenty.

Działania obejmują zarówno strategię typu ATL, jak i BTL. O „Gwieździe na Gwiazdkę” będzie można usłyszeć w radio, przeczytać w gazetach parentingowych, ale pojawią się także wpisy promowane w mediach społecznościowych.

– Choć nie możemy spotkać się w lutym, to dbamy o wystawców utrzymując z nimi kontakt, dorzucając mały kamyczek do promocji ich produktów – kontynuuje Agnieszka Wicha-Dauksza.

KIDS’ Time to największe w Polsce i w Europie Środkowej targi artykułów dla matki i dziecka. Zeszłoroczne wydarzenie przyciągnęło ponad 8000 branżowych zwiedzających, którzy obejrzeli stoiska 537 wystawców z 20 krajów.