BRANDmate 2025: przestrzeń do dyskusji, ekspertyz i odkryć

25-26 czerwca br. w Essen odbędą się targi BRANDmate, które zgromadzą profesjonalistów w dziedzinie licencjonowania, twórców marek oraz kreatywne umysły z różnych sektorów biznesu. W programie nie zabraknie globalnych marek, spektakularnych debiutów oraz rozmaitych wydarzeń towarzyszących, takich jak Retail Day. Organizatorem imprezy jest Spielwarenmesse eG.

Globalne marki + niespodzianki

Jednym z czołowych uczestników wydarzenia, który planuje specjalny pokaz tuż przy wejściu do BRANDmate, jest Warner Bros. Discovery. Niespodziankę zapowiedział również RTL Consumer Products – odwiedzający mogą spodziewać się nie tylko salonu reality TV współtworzonego przez El Cartel Media oraz ciężarówki z taco od Chefkoch, ale także naturalnej wielkości jednorożca z „Unicorn Academy”. Wraz z innymi dużymi graczami branżowymi, pośród których są Hasbro Deutschland, Mattel, Paramount, The Pokémon Company, The Smiley Company, Seven.One AdFactory, Studio 100, Story House Egmont, Universal, Wildbrain CPLG, WDR Mediagroup oraz ZDF Studios, BRANDmate w tym roku ponownie zaprezentuje siłę marki i mnogość kreatywnych pomysłów.

Cenieni debiutanci

Wydarzenie wzbogaci swoją obecnością kilku debiutantów. Znajdą się wśród nich m.in. CNC Cosmetics – firma podkreślająca znaczenie licencjonowanych produktów w sektorze kosmetycznym, La Plume Dorée – francuski producent toreb podróżnych, artykułów papierniczych i akcesoriów, a także Crexpro – agencja tworząca markowe scenariusze z wykorzystaniem imponujących cosplayerów (jej postaci z animacji, gier i popkultury są magnesem dla publiczności na wydarzeniach w całej Europie).

Podczas tegorocznej edycji BRANDmate powróci również Markenkuppler, którego popularne minisesje „BLINDmate” po raz kolejny zgromadzą osobistości z branży. Atrakcją dla wszystkich miłośników dobrego komiksu będzie z kolei możliwość zdobycia autografu Ralpha Ruthe.

– Nasze wydarzenie otwiera przestrzeń dla kreatywnych dyskusji i współpracy. Już nie możemy się doczekać pojawienia nowego „BRANDbaby” – mówi Christian Ulrich, dyrektor zarządzający BRANDmate.

Scena prelegentów

Dwudniowy program BRANDmate obejmuje również liczne prezentacje z zakresu licencjonowania, zarządzania marką, mediów, handlu detalicznego i kultury. Zostaną one podzielone na trzy bloki tematyczne:

  • BRANDS for Future – skupia się wokół przyszłości marek o ugruntowanej pozycji, z naciskiem na sztuczną inteligencję, innowacje i strategie;
  • BRANDS for Mates – bada fandomy, kulturę i marketing kulturowy oraz analizuje to, w jaki sposób nawiązywane są relacje między markami a społecznościami;
  • BRANDS for Retail (organizowany we współpracy z Licensing International Germany) – analizuje udaną współpracę między handlem detalicznym a markami; ekskluzywne badania i wytyczne dotyczące najlepszych praktyk umożliwiają detalistom konkretne podejście zarówno do handlu fizycznego, jak i cyfrowego.

Aby zapewnić jeszcze więcej okazji do dyskusji, a także rozpowszechniania specjalistycznej wiedzy, BRANDmate zaoferuje inspirujące salony i obszary networkingowe, które będą przestrzenią dla prowadzenia rozmów, nawiązywania kontaktów i tworzenia kreatywnych pomysłów. – Naszym celem jest uczynienie marek nie tylko widocznymi, ale też namacalnymi. Połączenie biznesu, kontaktu i odkrywania sprawia, że BRANDmate jest wydarzeniem prawdziwie unikatowym – podsumowuje Christian Ulrich.

 

Szczegółowe informacje: www.brandmate.events.