Biedronkowe Fajniaki biją rekordy! Ponad 240 tys. maskotek i książek w rękach klientów

Gang Fajniaków znają już dzieci z całej Polski. Wystarczyło jedynie 10 dni, żeby 140 tys. książek i 100 tys. maskotek Gangu Fajniaków trafiło w ręce ich fanów. Nowi pluszowi bohaterowie Biedronki szybko zdobyli serca młodych odbiorców. Pierwsi z nich znaleźli swoich właścicieli już dwie minuty po północy pierwszego dnia akcji. Miało to miejsce w Stegnie w województwie pomorskim.

„Gang Fajniaków” to nowa akcja lojalnościowo-edukacyjna sieci Biedronka, która wystartowała 27 sierpnia i potrwa do 2 grudnia br. Sympatyczne pluszaki uczą dzieci troski o ekologię, a ich rodzicom pomagają we wsparciu polskiej gospodarki, promując towary, które tworzą dla niej dodatkową wartość. Biedronka od początku akcji, czyli od 27 sierpnia, wydała już ok. 100 tys. maskotek. Szczególną popularnością cieszą się również przygody superbohaterów opisane w książce „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, w której dzielne Fajniaki pomagają rozwiązywać ekologiczne problemy. Książka trafiła już do ponad 140 tys. klientów Biedronki w całej Polsce, a to kolejny przykład na to, jak sieć sklepów działa na rzecz rozwoju czytelnictwa w kraju.

Fajniaki można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek. 40 uzbieranych naklejek oznacza, że maskotkę można kupić za 19,99 zł.

Książkę „Gang Fajniaków i miasto marzeń”, której autorem jest Marcin Przewoźniak, a ilustratorem Małgorzata Detner, odebrać można również za naklejki we wszystkich sklepach Biedronka w kraju. Wystarczy zebrać 15 naklejek. Można ją też kupić za 9,99 zł. Pierwszą książkę o przygodach Fajniaków zakupił klient w Bychawie w województwie lubelskim zaledwie 32 minuty po północy.

-Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce. Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki – Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

 

O Gangu Fajniaków

Gang Fajniaków to dziesięć sympatycznych pluszowych postaci, z których każda ma inną supermoc, zawsze związaną z ekologią. Ich kolekcję można powiększać po uzbieraniu odpowiedniej liczby naklejek, przyznawanych za zakupy w Biedronce – 1 punkt za każde wydane na zakupy 50 zł. Sieć promuje zakup niektórych produktów, przyznając za nie dodatkowe naklejki.Dodatkową naklejkę za każde wydane 50 zł otrzymają klienci za zakupy:• z kartą Moja Biedronka• co najmniej jednego produktu z kategorii warzyw lub owoców• produktów z oferty specjalnej• dodatkowy benefit „Kupuj co polskie”, przyznawany za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki.