„Bestsellery Rynku Zabawek – Lato 2025”!

Nadeszła pora na letnią edycję cyklicznego plebiscytu organizowanego przez magazyn „Rynek Zabawek”. Swoje zgłoszenia nadesłało 25 firm, pośród których byli producenci, dystrybutorzy i wydawcy działający na polskim rynku zabawek, gier, książek, artykułów dziecięcych oraz akcesoriów szkolno-papierniczych. Łączna liczba kandydatów do tytułu Bestsellerów Rynku Zabawek – Lato 2025 wyniosła 102*.

 

Jak przebiega konkurs?

I etap rywalizacji zakończy się 5 czerwca br. W ramach tej części konkursowych zmagań każdy z członków jury wybierze po jednym faworycie w kategoriach:

  • zabawki dla dzieci w wieku 0-3 lata,
  • zabawki dla dzieci w wieku 3+,
  • gry dla dzieci w wieku 0-6 lat,
  • gry dla dzieci w wieku 7+,
  • książki dla dzieci w wieku 0-6 lat,
  • książki dla dzieci w wieku 7+,
  • artykuły dziecięce,
  • akcesoria szkolno-papiernicze.

Następnie 10 czerwca br. jury spośród produktów, które zakwalifikują się do II etapu, jednogłośnie wybierze po jednym zwycięzcy.

Sławomira Żywczaka (Ateneum), Jolantę i Krzysztofa Krzemińskich (Gumiś), Joannę Konopko-Kowalską (Mamy To!), Konrada Staniszewskiego oraz Paulinę i Macieja Wrzosków (Punkt Zwycięstwa), Izę Jasik, Sylwię Marek i Dominika Romana (Tantis), Renatę Bogucką oraz Katarzynę Grzybowską (Platon) czeka naprawdę trudne zadanie, ponieważ wszystkie zgłoszone produkty to murowane hity sezonu!

Zwycięzcy letniej edycji konkursu mogą liczyć na szeroką promocję w kanałach branżowych, jak i konsumenckich. Firmy, których produkty zdobyły tytuł laureata, mają również możliwość wykorzystania logotypu konkursu na opakowaniach oraz w komunikacji marketingowej.

Ponadto wszystkie tegoroczne Bestsellery Rynku Zabawek (edycje: Wiosna, Lato, Jesień, Gwiazdka) tradycyjnie zostaną zaprezentowane w specjalnej Strefie Bestsellerów podczas targów Kids’ Time 2026.

* Z produktami zgłoszonymi do letniej edycji konkursu można zapoznać się w dodatku „Bestsellery – Lato 2025” będącym integralną częścią czerwcowego wydania „Rynku Zabawek” (4/2025).