BESTSELLERY RYNKU ZABAWEK: LATO 2023

Jury konkursu „Bestsellery Rynku Zabawek”, które właśnie zabrało się do wyłonienia laureatów letniej edycji naszego plebiscytu, czyli najlepszych z najlepszych zabawek, gier, książek oraz artykułów dla dzieci opublikowanych na łamach dodatku „Bestsellery Rynku Zabawek – Lato 2023”.

Zwycięzców poznamy już w przyszłym tygodniu!    

A tymczasem w oczekiwaniu na werdykt zachęcamy Państwa do zapoznania się z formułą naszego konkursu oraz ludźmi, którzy stoją za tymi nierzadko bardzo trudnymi wyborami.

O konkursie

„Bestsellery Rynku Zabawek” to cokwartalny plebiscyt, który pozwala wyłonić, a następnie wypromować największe hity na kolejne sezony sprzedażowe.

W konkursowe szranki stają wszystkie produkty opublikowane w każdym z czterech stałych dodatków do „Rynku Zabawek”:

  • „Bestsellery – Wiosna”,
    • „Bestsellery – Lato”,
    • „Bestsellery – Jesień”,
    • „Bestsellery – Gwiazdka”.

Spośród nich grono ekspertów, którzy mają ogromne doświadczenie w handlu oraz nosa do sprzedażowych hitów:

• Sławomir Żywczak, PR manager hurtowni Ateneum;
• Jolanta i Krzysztof Krzemińscy, właściciele sklepu Gumiś;
• Asia Konopko-Kowalska, właścicielka księgarni Mamy to!;
• Konrad Staniszewski, Paulina i Maciej Wrzoskowie, właściciele Punktu Zwycięstwa;
wybiera te najbardziej napędzające sprzedaż w następujących kategoriach:

● zabawki dla dzieci w wieku 0-3 lata,
● zabawki dla dzieci w wieku 3+,
● gry dla dzieci w wieku 0-6 lat,
● gry dla dzieci w wieku 7+,
● książki dla dzieci w wieku 0-6 lat,
● książki dla dzieci w wieku 7+,
● artykuły dziecięce.

W każdej z kategorii wyłaniany jest jeden zwycięski produkt – Bestseller Rynku Zabawek, a dodatkowo przyznawane jest jedno wyróżnienie.

Szczegółowe wyniki każdego etapu konkursu są na bieżąco publikowane w magazynie „Rynek Zabawek”, w portalu RynekZabawek.pl, w cyklicznych mailingach skierowanych do handlowców oraz na fanpage’ach wydawcy w mediach społecznościowych. Ponadto informacje o nagrodzonych produktach są zamieszczane w ogólnopolskich mediach skierowanych do konsumentów, co zapewnia szeroką popularyzację hitów sprzedażowych dostępnych na polskim rynku zabawek.

Dodatkowo sami zwycięzcy mogą pochwalić się nagrodą poprzez umieszczenie logotypu konkursu na opakowaniach nagrodzonych produktów oraz w materiałach marketingowych, co również ma ogromny wpływ na wybory konsumenckie.