ATA: „Rajdowe lato w mieście” już po raz ósmy!

W okresie szkolnym młodzi fani chętnie brali udział w organizowanych przez firmę Ata zajęciach modelarskich. W wakacje (od 18 lipca do 13 sierpnia br.) będą zaś mogli podszlifować technikę jazdy na specjalnym torze. Treningi zaplanowane zostały w duchu sportowej rywalizacji i z zachowaniem zasad fair play. Tegoroczna edycja akcji odbędzie się w najlepszym miejscu warszawskiego centrum handlowego Blue City, tj. na poziomie -1 przy fontannie.

Każde działanie mające na celu aktywizowanie najmłodszych poprzez składanie modeli, jazdę nimi i zabawę w symulowanej rywalizacji prowadzi do zwiększenia zdolności manualnych młodych ludzi oraz ich umiejętności miękkich. Celem projektu jest również wyłonienie jak największej liczby dzieci, które zechciałyby kontynuować swoją przygodę z modelarstwem RC, chętnych do startów w wyczynowych wyścigach modeli zdalnie sterowanych, a w przyszłości być może nawet reprezentowania Polski na międzynarodowych zawodach.

W ostatniej edycji imprezy, zorganizowanej jeszcze się przed pandemią, uczestniczyło niemal 3500 dzieci. W przedsięwzięcie włączyła się Toyota Europe Central, której siedziba w kwietniu br. została przeniesiona z Budapesztu do Warszawy.

„Rajdowe lato w mieście” obejmuje:

  • darmowe lekcje dla dzieci;
  • treningi ponadprogramowe rozumiane jako dodatkowe lekcje sterowania pojazdem RC (w przypadku chęci wypożyczenia auta należy udać się do instruktora sklepu „Ata” Świat Modeli i Zabawek i wynająć auto);
  • półfinały, które odbędą się w ostatni weekend lipca;
  • finały, w których wezmą udział zawodnicy zakwalifikowani w półfinałach, posiadający prywatne modele samochodów zdalnie sterowanych.

Koszt przeprowadzenia „Rajdowego lata w mieście” oscyluje w granicach 30-40 tys. zł. Składają się na niego koszty zatrudnienia instruktorów, eksploatacji modeli, części oraz akcesoriów, a także koszty infrastruktury, reklamy i nagród (ok. 10 tys. zł).

O akcji będzie głośno dzięki kampanii reklamowej (Internet, billboardy, portale społecznościowe, gazetki) przygotowanej przez dział PR centrum handlowego Blue City.