TREFL: usługa posprzedażowa dla posiadaczy puzzli z serii Trefl Prime

Miło nam poinformować, że w ostatnich dniach uruchomiona została nowa usługa posprzedażowa dla posiadaczy puzzli z serii: Trefl Prime – Unlimited Fit Technology i Trefl Wood Craft Origin. 

Gwarantuje ona możliwość otrzymania zagubionych elementów układanki. Do tej pory z przyczyn technicznych, jedyną możliwością było wysłanie nowego opakowania puzzli. Jest to dodatkowa wartość dla nowych marek puzzlowych Trefl, która pozwoli wzmocnić zaufanie klientów, a wielu niezdecydowanych przekonać do ich zakupienia.

Zgłoszenia należy składać poprzez stronę internetową

https://www.trefl.com/reklamacje-puzzle-prime

Znajduje się tutaj formularz reklamacyjny wraz z instrukcją.

Gotowe zgłoszenia będą przekazywane do pracownika odpowiedzialnego za reklamacje jakościowe w Dziale Kontroli Jakości i Reklamacji i na bieżąco realizowane. Usługa obejmuje wszystkie dotychczas wyprodukowane wzory, a w przyszłości również nowe grupy, które wejdą do sprzedaży. Klienci o nowej usłudze reklamacyjnej zostaną poinformowani za pośrednictwem akcji promocyjnej na stronie internetowej Trefl oraz w mediach społecznościowych. Odpowiedni komunikat zostanie umieszczony również na opakowaniach puzzli oraz dedykowanej, dla wspomnianych puzzli, stronie.